פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות מבטחים

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטבח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏אפריל ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו מטבח בסניף החברה בדיזיין סנטר בבני ברק. לאחר פתיחת הזמנה הגיע מודד מטעם החברה ולאחר מכן ישבנו עם מתכננת וביצענו הזמנה. המטבח סופק בזמן וכאשר הנגר התחיל להרכיב התגלתה בעיה . המודד טעה במדידת החלונות במטבח וכך המטבח יצא גבוה בכ-15 סמ' מעל מה שהיה צריך.
בגלל זה ארונות מייבשי הכלים - שזה הכי קריטי שהזמנו עבורם מייבשים קבועים עם מדף לספיחת המים, נותרו ללא שימוש כי זה גבוה מדי. מנהל הסניף גזית אמר שהם יחליפו למייבשי כלים יורדים .
בערב ר"ה (עברה חצי שנה) החליפו את מייבשי הכלים לנשלפים, ואז גילנו את המשך הבעיה.
מייבשי הכלים הנשלפים מגיעים בלי מגש למים. ארונות מייבשי הכלים גדולים מהכיורים ולכן המים נוזלים על השיש, ובגלל זה התפתחה רטיבות בארונות שמתחת לכיור.
לאחר שנה של פניות ותחנונים הגיע מבקר האיכות של החברה ש...אופס התברר שהוא זה שהיה המודד ואמר אני לא רואה כל בעיה תגידו מה אתם רוצים
אמרנו שבמחיר ששלמנו מן הראוי שהם יחליפו את מה שבעייתי, ולא אני הצרכן צריכה להמציא פתרון, אלא אני רק יכולה להגיד מה הבעיה.
לא זכינו לקבל כל תגובה מהם למרות עשרות ומאות טלפונים ומכתבים
לפני כחודשיים פניתי למדור תלונה בעיתון מקור ראשון והכתב ניסה לדבר עם הנהלת החברה אך לא קיבל פתרון
אשמח מאוד אם תוכלו לסייע לי לצאת מהביצה הזאת
חסכנו במשך עשר שנים כסף למטבח וכאשר זה בא נפלנו על חברה שלא מוכנה לענות ולהתייחס ללקוח
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת ארונות המטבח ותכנון נכון של המטבח פתרון נדרש :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה