פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות מבטחים

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הזמנה שטרם הושלמה נושא התלונה:
יצחקי יצחק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏12 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
א.ת הרטוב א' - בית שמש כתובת:
ירושלים והסביבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לחצו עלינו לשלם עבור הזמנה שטרם נקבעו הארונות/מגירות וסוג הפירזול, תוך הבטחה שנקבל כל פירזול שנרצה וכל כמות מגירות/ארונות בהתאם לתכנית הרעיונית שביקשנו. שבאנו לסגור את תכנון הפירזול וכמות המגירות/דלתות, טענו בפנינו שבקשתנו אינה בתוך ההזמנה ועלינו לשלם תוספת תשלום, מכיוון שאיבדנו את האמון בחברה, אשר אינה מקיימת את הבטחותיה (נציג החברה - שמעון), ביקשנו לקבל את כספנו בחזרה כיוון שלא הגענו לכלל סיכום ולכן ההזמנה אינה ברת תוקף - שמעון ומנכ"ל החברה מסרבים לבטל ולהחזיר את כספינו בטענה שחתמנו (ללא משים ובלי יכולת לעיין ותוך הבטחה שהחתימה אינה מחייבת) על סעיף ביטול, אשר מאפשר לחברה לגבות 20% מההזמנה למרות שטרם בוצע חלק כלשהו במטבח.
כספי סוג הנזק :
החזרת כל הכספים ששולמו עבור הזמנה שלא הושלמה. פתרון נדרש :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה