ביטול הזמנה שטרם הושלמה |
נושא התלונה: |
יצחקי יצחק |
שם/כינוי: |
יום שלישי 12 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
א.ת הרטוב א' - בית שמש |
כתובת: |
ירושלים והסביבה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לחצו עלינו לשלם עבור הזמנה שטרם נקבעו הארונות/מגירות וסוג הפירזול, תוך הבטחה שנקבל כל פירזול שנרצה וכל כמות מגירות/ארונות בהתאם לתכנית הרעיונית שביקשנו. שבאנו לסגור את תכנון הפירזול וכמות המגירות/דלתות, טענו בפנינו שבקשתנו אינה בתוך ההזמנה ועלינו לשלם תוספת תשלום, מכיוון שאיבדנו את האמון בחברה, אשר אינה מקיימת את הבטחותיה (נציג החברה - שמעון), ביקשנו לקבל את כספנו בחזרה כיוון שלא הגענו לכלל סיכום ולכן ההזמנה אינה ברת תוקף - שמעון ומנכ"ל החברה מסרבים לבטל ולהחזיר את כספינו בטענה שחתמנו (ללא משים ובלי יכולת לעיין ותוך הבטחה שהחתימה אינה מחייבת) על סעיף ביטול, אשר מאפשר לחברה לגבות 20% מההזמנה למרות שטרם בוצע חלק כלשהו במטבח.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת כל הכספים ששולמו עבור הזמנה שלא הושלמה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|