פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות מבטחים

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות מחפיר נושא התלונה:
‏יום שני ‏18 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
איזור תעשיה הרטוב א' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.10 נכנסנו לסניף של מטבחי דו איט, ,על מנת לבדוק אפשרות של רכישת מטבח. נפגשנו עם מעצב בשם שמעון, שכבר מהרגע שהצגנו לו את תוכנית המטבח, לא חסך מאיתנו הערות פוגעות כגון- "זה לא מטבח יפה", "זה מטבח כמו שקבלן נותן" וכדו'. בנוסף, הוא כלל לא היה קשוב לצרכינו ובקשותינו ורוב הזמן היה עסוק בניהול שיחות אישיות בסלולרי שלו.
מיותר לציין, כי עזבנו את המקום בתוך זמן קצר, שלא על מנת לחזור...
עלבון סוג הנזק :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה