פרטי התלונה

תלונות יבנה

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת "קונקס" באגד ואי מתן שירות נאות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יבנה כתובת:
קונקס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב15/02/06 הוחלפו קווי אגד בקונקס.
כיום נוצרה בעיה בחלקים מסויימים בעיר .בעקבות שינויים של קונקס,והעיריה.
חלק מהתושבים נאלצים ללכת ברגל. מרחק לא מבוטל לתחנה הבאה.וכל זאת עקב שינוי המסלול מה שבעבר לא היה כך.כשפנינו לעיריה לאחראי תחבורה(בני כהן)הוא טען שנחליף אוטובוסים כי נהוג באירופה שקו בין עירוני עובר על דרך ראשית
(מה שכן "יש ביבנה תשתית כמו באירופה רכבות מטרו וכו')זה מיקר את התחבורה
וגורם לאי נוחות
וגם מה שבעבר אם הייתי יוצא בשעה 6:00 כעת אצא בשעה מוקדמת מהרגיל
ועוד יותר חמור שאת מוניות השירות גם מורידים
אז נשארנו תלויים בחברת האוטובוס
אבקשכם לדבר עם משהו שפוי בעיריה שיתן מענה הולם ויחזירו את הקווים כפי שהיה
אם רציתם להוזיל הרי אתם עושים את ההיפך הגמור
בתודה
דוד דדון
אי מתן שירות נאות סוג הנזק :

יבנה שירות לקוחות

, תגובה:
דובר עיריית יבנה שם ותפקיד:
הנדון: פנייתכם תגובה:
כניסת חברת 'קונקס' לפעילות בעיר יבנה שיפרה באופן משמעותי את התחבורה הציבורית בעיר והקווים הפנימיים מגיעים לכל חלקי העיר. הקווים מופעלים באמצעות אוטובוסים זעירים, נוחים ומותאמים לנכים ולקשישים.



בנוסף הותאמו הקווים למועדי הגעת ויציאת הרכבת. קווי התחבורה הבינ-עירונית עושים זאת בזמן קצר יותר ובסך הכול מקצרים את הזמן הנסיעה.



עיריית יבנה וחברת קונקס בוחנים כל העת את הסדרי התחבורה החדשים וקשובים לכל פנייה. חשוב לציין כי אך לאחרונה בוצעו שיפורים במסלולי קווים אחדים לנוחיותם של הנוסעים ופניות יש להפנות לפקס שמספרו 08-8679402 בכבוד רב,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה