פרטי התלונה

תלונות מטבחי דואיט

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שרות בעקבות התקנה לקויה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה רכשתי מטבח מחברת "דו איט" והגיע לדירה מודד מטעמם ראה את מוצרי החשמל ולקח מידות לצורך יצור המטבח, כאשר המטבח הותקן התברר לי כי המדיח לא ניכנס לגומחה שהוכנה, הגובה שהוכן נותר 84.5 ס"מ. הזמנתי שרות והגיע אותו מתקין שהתקין לא טוב וטען שאין מה לעשות הריצפה עקומה, שלחתי מכתב למנכל מר שאול ששון וזה לא הגיב אך מיטל ממחלקת השרות חזרה אלי טלפונית וטענה שאין מה לעשות הרצפה עקומה, אמרתי לה שאם הריצפה עקומה על המודד היייתה החובה להבהיר לי שהמדיח לא יכנס, אך זה האחרון לא אמר כלום ולא התנה התנייה כלשהי, כמו כן באותו מקום במטבח של היצרן הקודם היה אותו המדיח ואז לא הייתה בעיה שהמדיח לא נכנס בגלל ריצפה עקומה. פניתי בכתב עוד פעמיים למנכל ולמחלקת השרות ועד היום לא קיבלתי שום התייחסות / תגובה לא מהמנכל וגם לא ממחלקת השרות ( מיטל )למרות כאשר אני מתקשר למחלקת השרות, הטלפנית מבטיחה לי שיחזרו אלי לנייד,
התקנה לקויה סוג הנזק :
יש לפרק את החלק הזה של המטבח ולהתקין שוב, אך מוגבהה יותר ( בחצי ס"מ) פתרון נדרש :

מטבחי דואיט שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה