פרטי התלונה

תלונות ספידו

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חולצה פגומה נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏פברואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
נתניה (אין כתובת) כתובת:
בילו סנטר רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לכם, אני מקווה שתוכלו לעזור לי.
רכשתי חולצת ספידו בחנות הנ"ל היות ואני ספורטאית ומשתמשת רק בבגדי ספורט. לאחר כביסה אחת ב 30 מעלות ללא סחיטה כמו כל ציוד הספורט, היא יצאה עם כל מיני כתמי חלודה משונים. חזרתי לחנות להחליפה אך המנהלת בשם אלה הסכימה רק לשלוח אותה למעבדה. בלית ברירה הסכמתי. כעבור זמן מה קיבלתי תשובה כי הנזק הוא "חיצוני" ואינו קשור אליהם. התקשרתי לשירות לקוחות וענתה לי פקידה שבינתיים הוחלפה כ 4 פעמים שהיא תטפל אישית בבקשה ותדאג להחליף את החולצה וכל שעלי לעשות הוא לשלוח חזרה בפעם השניה למפעל. עשיתי זאת ואתמול חזרתי לחנות ושם נאמר לי ע"י אלה המנהלת ש"זה מה יש" ולא מחליפים כלום. אני זועמת על בזבוז הכסף והזמן ועוד יותר על התשובה המטופשת. איזה גורם חוץ? על מה אתם מדברים? אני בדרכי לאליפות העולם ומכירה את עולם כביסת הספורט וזה שקר במצח נחושה.
אנא עיזרו לי.
עוגמת נפש,עלבון, בזבוז זמן ונסיעות סוג הנזק :
החלפת חולצה או החזרת הכסף פתרון נדרש :

ספידו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה