|
|
|
|
|
|
החלפת בגד ים |
נושא התלונה: |
יום רביעי 27 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
ספורט וורטהיים- אונ' תל-אביב |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ב 27/8 קניתי בגד ים של ספידו בספורט וורטהיים באונ' ת"א במדידה נוספת בבית ראיתי שבגד הים לא מתאים לי וביקשתי להחליפו. מנהלת החנות סרבה בטענה שהוא מריח מכלור (למרות שלא עשיתי בו שימוש ואף החזרתי אותו כבר למחרת בבוקר, עם כל המדבקות והתוויות המקוריות). השארתי 3 הודעות מפורטות למוקנים שונים שטענו שהם מחליפים את נציגת שירות הלקוחות של החברה בעמק חפ. ר אבל עד עכשיו איש לא חזר לי מטעם החברה. נכון לעכשיו בגד הים בתוך השקית, לא נגעתי בו עדיין, עונת הקיץ נגמרה אבל עדיין אני מבקשת עליו זיכוי כדי לקנות בגד ים שמתאים לי
|
כספי |
סוג הנזק : |
להחזיר את בגד הים ולקבל זיכוי כספי מלא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ספידו שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|