פרטי התלונה

תלונות ספידו

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה מכוונת ושירות מחפיר נושא התלונה:
בר קרן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
צומת ביל"ו - רחובות כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.9.05 רכשתי בחנות ספידו עודפים בצומת ביל"ו שתי חולצות, רק לאחר שווידאתי עם המוכרת לנה כי אילו חולצות המיועדות לאימון מסוג בד הנקרא dry-fit. המוכרת כמובן אישרה שהחולצות הן מסוג הבד המבוקש, ולכן רכשתי שתיים בסכום של 98.00 ש"ח. לשאלתי היכן ניתן להחליפן נעניתי כי ניתן להחליפן בכל אחת מחנויות הרשת ואף קיבלתי כרטיס ביקור של החברה עם רשימת הסניפים ברחבי הארץ. לאור העובדה שאני מתגוררת ברמת השרון לא היתה לי כל כוונה לחזור לרחובות כדי להחליף את החולצות ולכן נושא זה היה חשוב לי.
כבר באותו הערב התברר לי כי החולצות אינן מסוג הבד אותו ביקשתי ומבחינתי אין להן כלל שימוש, וכבר כעבור יומיים נסעתי להחליפן באחת מחנויות הרשת שנמצאת בת"א ברחוב אבן גבירול. בחנות סירבו לקבל את החולצות בטענה כי נקנו בחנות עודפים ולכן ניתן להחליפן אך ורק בחנות בו נקנו, מה שכמובן סתר את המובטח לי ע"י המוכרת לנה.
בנקודה זו כבר החלה מסכת ייסורים ארוכה.
לא נותרה לי ברירה אלא לחזור לחנות בו נקנו החולצות ביום שבת של אותו השבוע שכן נאלצתי לטרוח ולנסוע לרחובות מרמת השרון- דבר שקצת בעייתי לביצוע באמצע השבוע.. למרות הבטחתה המפורשת של המוכרת לנה כי החולצות הן מהסוג הנכון ושניתן להחליפן בכל סניפי הרשת- שני דברים שהתבררו כשקר מוחלט. כשהגעתי לחנות, קידמה את פניי מוכרת מאוד נעימה בשם ענבל. לאחר שהתבוננה בחולצות אישרה כי אכן אינן מסוג dry-fit וכלל אינם מחזיקים חולצות כאלו!!!.
לאחר התבוננות בחנות הצנועה בה נקנו הפריטים הבנתי כי אין דבר או חצי דבר שאני מעוניינת בו, ולבקשתי לזיכוי כספי אמרה ענבל כי אין ביכולתה לעזור אך מנהלת החנות- אלה יכולה לבצע את הזיכוי ונידבה את מספר הפלאפון שניתן להשיגה ביום ראשון, כל זאת לאחר שניתן לי זיכוי לשימוש בסניפי הרשת והובטח (!) לי כי ניתן להשתמש בזיכוי זה בכל סניף של ספידו.
למחרת אכן התקשרתי לאלה ובמהרה הבנתי כי שוב הטעו אותי! , לאחר שאלה טענה בכל תוקף כי אין ביוכלתה או בסמכותה לבצע את הזיכוי הכספי כאשר השתמשה במשפט האומלל "אני רק מנהלת החנות".
בשלב זה התקשרתי למשרדי החברה בתקווה שבזה תפתר הבעיה, אך כנראה שהמושג שירות לקוחות אינו מוכר להם כלל וגם שם התנערו מכל אחריות וטענו כי אין להם כל דרך לעזור אך אני יכולה לשוחח עם אחד המנהלים- אדם בשם "מולי".
והטרטור נמשך...
כאשר התקשרתי למולי והתברר לו כי אני לקוחה ביקש שאתקשר מאוחר יותר כי אינו יכול לשוחח כעת.
בשלב זה לאחר הנסיעות והשיחות האטומות נשברתי והחלטתי כי הטרחה והעוול גדולים מדי ושכנראה לא אקבל את כספי חזרה..
אולם לאחר כשבועיים הגעתי במקרה לחנות המפעל של ספידו- ולאור העובדה שהזיכוי כלל לא מנוצל חשבתי להשתמש בו כעת. גם דבר פעוט זה הסתבר כבעייתי ושוב נתקלתי בשירות לקוחות שהמילה מחפיר למעשה מפארת אותו.
בהגיעי לקופה, ברגע שנשלף הזיכוי, המוכרת העיפה בו מבט קצר ואמרה כי זהו אינו זיכוי של ספידו ואין אפשרות להשתמש בו. כשהתעקשתי נקראה מנהלת החנות שהביטה שוב בזיכוי וטענה כי אינו של ספידו ולכן אין אפשרות להשתמש בו. מבויישת ומותשת ביקשתי שיתקשרו לחברה ויבררו את העניין והתשובה שנענתי היתה "תתקשרי אם בא לך אלי זה לא נוגע".
מיותר לציין כי חנות המפעל מופיעה ברשימת החנויות בהן הבטיחו (!!!!) כי אוכל לממש את השובר.
וכך נותרתי עם רושם כי החברה speedo רצופה באנשים שהמילים "הטעייה מכוונת" היא כנראה דרך חייהם או במילים פשוטות יותר- פשוט לשקר ללקוח.
ובמצב זה אין באפשרותי לממש את הזיכוי שניתן לי או לקבל את כספי חזרה.
אין בכוונתי לקנות כל מוצר של חברה זו, ויותר מזה, להפיץ את מסכת הייסורים הפרטית שלי בכל מקום ולכל המוכן להאזין.
זיכוי כספי מיידי ופיצוי ראוי!!! פתרון נדרש :

ספידו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה