פרטי התלונה

תלונות ספידו

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בגד ים פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דרך עכו 192 קרית ביאליק כתובת:
ספידו קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/1/05 רכשתי בגד ים לבתי מחנות ספידו בקריון בקרית ביאליק.
לאחר שימוש יחיד בבגד ים בבריכת השחיה התגלה פגיעה בבד באזור הישבן.
לאחר ארבעה ימים חזרתי לחנות הראתי להם את הפגם ובקשתי שיחליפו לי את המוצר.
המוכרת סרבה בטענה שהיא חייבת לשלוח את המוצר למחלקת שירות לקוחות לבדיקת בגד הים ובדיקה זו לוקחת כשבועיים המתנתי בסבלנות ולאחר שבועיים וחצי חזרתי לחנות לברר מדוע לא יידעו אותי בדבר בגד הים ומה תשובת הבדיקה. המוכרת החזירה לי את המוצר הפגום בצרוף מכתב מפורט ממחלקת שירות לקוחות פלג ניל בע"מ שם נאמר לי כי לאחר בדיקה שנערכה לבגד הים נימצא שהפגיעה בבד נוצרה מחיכוך חיצוני באזור הישבן. אני באמת לא חושבת שפגיעה כזו יכולה להגרם לאחר שימוש חד פעמי בבגד הים ואם פגיעה כזו התרחשה בפרק זמן כל כך קצר מן הראוי שיחליפו לי את המוצר הפגום. לצערי לא קיבלתי את השירות ההוגן ואני לא מקבלת את תשובתם .
אודה לכם אם תעזרו לי ותיעצו למי עלי לפנות.
תודה מראש
דלית

ספידו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה