פרטי התלונה

תלונות ספידו

תלונות מוצרי ספורט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובת חברת ספידו נושא התלונה:
דוד דלית שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
ספידו קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 3/2/06 שלחתי לאתרכם מכתב תלונה על חברת ספידו להלן המכתב:

"בתאריך 11/1/05 רכשתי בגד ים לבתי מחנות ספידו בקריון בקרית ביאליק.
לאחר שימוש יחיד בבגד ים בבריכת השחיה התגלה פגיעה בבד באזור הישבן.
לאחר ארבעה ימים חזרתי לחנות הראתי להם את הפגם ובקשתי שיחליפו לי את המוצר.
המוכרת סרבה בטענה שהיא חייבת לשלוח את המוצר למחלקת שירות לקוחות לבדיקת בגד הים ובדיקה זו לוקחת כשבועיים המתנתי בסבלנות ולאחר שבועיים וחצי חזרתי לחנות לברר מדוע לא יידעו אותי בדבר בגד הים ומה תשובת הבדיקה. המוכרת החזירה לי את המוצר הפגום בצרוף מכתב מפורט ממחלקת שירות לקוחות פלג ניל בע"מ שם נאמר לי כי לאחר בדיקה שנערכה לבגד הים נימצא שהפגיעה בבד נוצרה מחיכוך חיצוני באזור הישבן. אני באמת לא חושבת שפגיעה כזו יכולה להגרם לאחר שימוש חד פעמי בבגד הים ואם פגיעה כזו התרחשה בפרק זמן כל כך קצר מן הראוי שיחליפו לי את המוצר הפגום. לצערי לא קיבלתי את השירות ההוגן ואני לא מקבלת את תשובתם .
אודה לכם אם תעזרו לי ותיעצו למי עלי לפנות.
תודה מראש
דלית"

בתאריך 28/2/06 יצרה עימי קשר טלפוני רויטל מחברת ספידו היא טענה שאינה יכולה לשלוח מכתב תלונה דרך אתרכם ולכן היא מעבירה לי את תשובתה דרך הדואר האלקטרוני להלן תשובתה:

"שלום רב,
> הגיעה אלינו התלונה ולהלן תשובתי, בגד הים אשר נקנה ע"י הגברת דלית הינו מבד הונדורנס,
> זהו בגד ים אשר מחזיק מעמד פי 20 יותר מאשר בגדי ים קובנציונליים, יש לו עמידות כפולה בכלור,
> אידיאלי לשחייה יום יומית, אומנם רגיש לחיכוך עם משטחים קשים.
> במעמד הקניה בחנות רשת ספידו,הובע לידיעת הלקוחה ע"י המוכרת כי אחד מתכונות המוצר היא העובדה שבגד ים האמור רגיש לחיכוך עם משטחים קשים.
> בנוסף עלי לציין כי המוצר נושא עליו תווית ותגית אשר מזהירות מפני חיכוך עם משטחים קשים.
>
> בגד ים הנ"ל נפגע באזור הישבן כתוצאה מחיכוך בגורם חיצוני, הפגיעה בבד נוצרה ממגע עם משטח קשה,
> החיכוך יכול להיווצר לאחר שעה, דקה ואפילו לאחר שנה תלוי מאוד באופן השימוש בו, והקפדה בהוראות היצרן.
> בגד הים נקנה במצב תקין לחלוטין תוך שהוא עומד בסטנדרטים בין לאומיים.
>
> היה ותשובה זו אינה לשביעות רצון הלקוחה יש באפשרותה לפנות לבדיקת מכון התקנים,
> כל החלטה שתתקבל ע"י הגוף הנ"ל תהיה מקובלת עלינו ועל החברה הבינלאומית.
>
>
> ברצוני לציין כי המכתב לא פורסם עדין באתר בו פרסמת את תלונתך, מכיוון שאת תלונתך לא מצאתי שם.
> אני מחכה לשיחת טלפון מלימור שעובדת שם על מנת לפרסם את תשובתי.
>
>
>
>
> בברכה,
>
>
>
>
> אורטל באלס
> מח' שירות לקוחות
> פלג ניל בע"מ "

רציתי לשאול מדוע אין מענה לתשובתי דרך אתרכם ומה עלי לעשות כעת לאחר שקיבלתי את תשובת החברה שמאוד מקוממת.
תודה מראש על התיחסותכם
דלית
>


אבקש התיחסות לתלונה פתרון נדרש :

ספידו שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה