פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה אינטרנטית זמן קצר מביצועה ועמלה כללית בשירות מקוון נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
א. ביום שני ה9 לאפריל הזמנתי באתר האינטרנט של חברת הדרן כרטיסים, זוג כרטיסים לתערוכת הפרחים בחיפה לתאריך ה11 לאפריל.
כעבור מספר דקות התחרטתי והתקשרתי למוקד הטלפוני לצורך ביטול העסקה. המוקדן סירב לבטלה היות ויש פחות מ7 ימים בין מועד הביטול לבין מועד הכניסה לתערוכה שבחרתי(תקנה המופיעה גם בתקנון החברה באינטרנט).
מספר הזמנה: 749243
אינני מבין מדוע לא ניתן לבטל את העסקה שכן התערוכה פתוחה למספר בלתי מוגבל של משתתפים בכל שעה בה היא פתוחה וללא מקומות שמורים. לכן הביטול אינו פוגע בציבור הרחב בשום צורה.
כמו כן ברור לי שבכל עסק אחר היו מחזירים לי את כספי אם הייתי מתחרט כעבור מספר דקות.
ב. האתר גובה עמלה של 15 שקלים עבור כל עסקה אינטרנטית למרות שביצוע העסקה באופן מקוון אינו דורש כח אדם ולכן לרב רכישות אינטרנטיות הן יותר משתלמות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה