פרטי התלונה

תלונות הדרן כרטיסים

תלונות משרדי כרטיסים

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מקיימים הסכם חתום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 5 תל אביב כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/11/12 שוחחתי עם מנהלת בכירה בשם שחר רייכרד בנושא פיצוי בגין עגמת נפש שנגרמה לנו במופע פסטיגל ששיך להדרן.לאחר דיו ודברים ולאחר ששחר קבלה בפקס טיוטת כתב תביעה כנגד הדרן עקב הסחבת מולי,הוחלט שאקבל פיצוי של 4 כרטיסים למופע קרקס ו3 כרטיסים למופע פסטיגל.כשבקשתי שחר שתשלח לי את סיכום הדברים עם חתימה בכתב,היא טענה שלא צריך מאחר והדרן הנה חברה גדולה ומכובדת שמקיימת הבטחות.מאחר ויש לי נסיון מר עם הדרן התעקשתי לקבל בכתב את סיכום הדברים,ובסופו של יום הסיכום נשלח אלי עם חתימה.לצערי הדרן העבירה לי רק 4 כרטיסים לקרקס,ו3 כרטיסים שמגיעים לי על פי ההסכם,הם לא מעבירים לי חרף כל פנייותי לרבות בטלפון בפקס בדואר האלקטרוני ובמכתב רגיל.
כספי סוג הנזק :

הדרן כרטיסים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה