פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להחזיר לי רטרואקטיבית כסף על פוליסה שנעשתה ללא הסכמתי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות פנייתו של איש שיווק מחברת דיקלה בתאריך 04.08 גיליתי שב 14.03.2014 נעשתה פוליסת ביטוח חיים ללא הסכמתי.
מיד התקשרתי וביקשתי הן לבטל מיידית והן להחזיר לי את הכסף. לקח כמה ימים עד שחזרו אליי ממחלקת ביטולים. הם ביטלו את הפוליסה אך סרבו להחזיר את הכסף רטרואקטיבית. ביקשתי להשמיע לי את ההקלטה שבה לכאורה אני מסכימה להקמת פוליסה הנ"ל. נאמר לי לשלוח מכתב בפקס עם הבקשה הנ"ל.
ב 10.08 שלחתי את הבקשה. לאחר כחודש וחצי התקשרתי אליהם שוב פעם היות ולא קיבלתי שום התייחסות למכתב. נאמר לי שנשלח לי מכתב בסוף אוגוסט (שאותו לא קיבלתי עד היום) והנציג הסכים להקריא לי אותו. התשובה הייתה סטנדרטית שלכאורה לאחר בדיקתם לא נמצאה שום סיבה להחזיר לי את הכסף.
אני יודעת בוודאות שלא הסכמתי לעשות פוליסת ביטוח חיים ושום פוליסה אחרת בחברת דקלה למעט ביטוח סיעודי שנעשה לי באמצעות קופ"ח כללית
בעקבות השיחה הנ"ל ביקשתי שוב פעם להשמיע לי את השיחה המוקלטת, הובטח לי שיחזרו אליי, אך עד עכשיו עברו כשבועיים ועדיין אף אחד לא חוזר אליי.
אני רוצה לקבל את הכסף שלי בחזרה!
כספי סוג הנזק :
החזר רטרואקטיבי פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה