פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד התחייבות ביטוח סיעודי ע"י דקלה וקופת חולים כלליתb נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצ"ב תלונתי על שרותי בריאות כללית
אבי ביטח את עצמו בביטוח משלים הכולל כיסוי סיעודי. כאשר הגיע יום סגריר ופניתי לדקלה בשמו כמיופת כוחו (אני ביתו) לתדהמתי הם סירבו לעמוד בהתחייבותם. אבי שהה במוסד סיעודי במשך 7 חודשים ואני היא זאת שדאגה לכיסוי כל ההוצאות.

מובן שבעקבות סירוב זה אני ובני משפחתי (בעלי, בני וביתי) שוקלים את המשך היותנו מבוטחים בשרותי בריאות בכלל.

דקלה החברה המבטחת מצאה תירוצים שונים ומשונים וזאת על מנת להתחמק מאחריותה
מכיוון שחברת דקלה הנה הגורם שהוסמך על ידכם וביוזמתכם ברור ומובן לי שאני רואה את שרותי בריאות כללית נושאים באחריות ביחד עם דקלה.

התירוץ המגוחך של דקלה הנו שכאשר אבי הצטרף לביטוח הוא קיבל קצבה מביטוח לאומי לפיכך כבר היה סיעודי,תירוץ זה נועד לצורכי התחמקות מאחריות מכיוון שפנייתו בזמנו לביטוח לאומי נועדה לקבל עזרה ביתית, בקלות תוכלו לברר זאת אצל רופאת המשפחה שלו ובתיק הרפואי שאצלכם.
עלי לציין שבטופסי הבקשה להצטרפות לביטוח לא רשומה שאלה הנוגעת לקבלת גמלה מביטוח לאומי. הטופס מולא במדויק אני עזרתי במילויו.
בנוסף אבי באותה תקופה לא היה כלל סיעודי את הגמלה קיבל עבור עזרה בעבודות הבית כאמור, עזרה בעבודות הבית לאדם בגיל 90-70 אינה הופכת אותו לסעודי וגמלה זו באה בהמשך לעזרה מביטוח לאומי לאשתו שהייתה חולה במחלה סופנית שאילצה אותו לבצע בעצמו את כל עבודות הבית. כמו כן לא מצאתי סעיף בפוליסה שתומך בגרסת דקלה. דקלה מצאה פטנט על מנת להימנע מתשלום לקבוצה גדולה של מבוטחים בחתך גיל זה וזאת לאחר ששוכנעו להצטרף לביטוח ע"י שרותי בריאות כללית.



כאמור התלונה מוגשת בשם אברהמוב אליהו ז"ל ת.ז. 07781008. מס' תיק 05/18/0750 מס תביעה 05-10-16218
בברכה
בן שחר אילנה 5712849-03
בורוכוב 22 גבעתיים 53205

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה