פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מחשבון וחוסר התייחסות לפניית לקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יבנה 23 כתובת:
תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2005 הודעתי לחברה [בכתב על-פי בקשתם ]כי אני מפסיק את ביטוח השינים דרכם והחל ממועד זה ההרשאה לחיוב דרך המשכורת מבוטלת , ובחודש אוגוסט תוך כדי בדיקת תלוש המשכורת התברר לי כי מנוכים ממשכורתי תשלומי הפרמיה למרות הודעתי על הפסקת הביטוח
כאשר פניתי לביטוח טלפונית בבקשה לבדוק את העניין אושר על ידם כי הביטוח בוטל וישלח אלי החזר כספי, אולם מאז מסופרים לי בכל שיחה טלפונית סיפורי מעשיות כאלה ואחרים מדוע לא קבלתי עדיין החזר על הכספים שנגבו ממני מחודש ינואר והלאה, וכאשר ביקשתי לדבר אם גורם מוסמך יותר לא עלה הדבר בידי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי צמוד למדד +ריבית המקובלת פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
עמית חיימוביץ שם ותפקיד:
שיק נשלח למבוטח תגובה:
שיק נשלח למבוטח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה