פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גמלאית של קופת חולים כללית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר 2005 יצאתי לגמלאות בהיותי בת 70.
לאחר 30 שנות עבודתי בקופת חולים בהן הייתי מבוטחת ביטוח רפואי מלא.היום נודע לי בדרך מקרה כי מאז יציאתי לגמלאות אינני מבוטחת.אף אחד לא דאג לעדכן אותי בטפסים שעלי למלא .המשכתי בביקורים אצל רופאים כרגיל.משהתבררה הבעיה מסתבר שאני נחשבת כמבוטחת חדשה עם כל ההגבלים הכרוכים בכך.היות והגעתי לגיל זה לא אוכל לקחת סיכונים בריאותיים ללא ביטוח.ביקשתי לשלם רטרואקטיבית ונתקלתי בתחילה בהסכמה ובהמשך בסרוב.בקשתי לערער אך נאמר לי שאין לפני מי וזו התשובה הסופית.
אמנם אין לי בעיות רפואיות אך לדעתי מחובתה של חברת הביטוח היה לעדכן אותי ומשלא נעשה כך אחרי עשרות שנות תשלומי ביטוח ,להכיר בי כמבוטחת ותיקה.
אודה על טיפולכם.
נעמי קרן
הכרה בי כמבוטחת ותיקה פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה