פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת כספים במרמה והטרדה חוזרת ונשנית. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מגדלי בסר דרך בן גוריון בני ברק כתובת:
תיאור הבעיה:


הנידון : תלונה על לקיחת כסף במרמה והטרדה חוזרת ונשנית מחברת הביטוח דקלה .

אחת מסוכנות הביטוח של "דקלה חברה לביטוח" ששמה "סנאית אמר" (מס סוכן 4437)
הגיעה לביתנו מטעם קופת החולים בכדי לתת לאמי הצעה לביטוח פנסיוני היא הציגה עצמה מטעם קופת חולים כללית.
היא נתנה גם לי הצעה לביטוח בריאות בנימוק ש"אצלנו יותר זול" ולקחה ממני הצהרת בריאות כשהיא מנסה לדובב אותי להגיד את "הדברים הנכונים" בהצהרה (למשל לשקר על המשקל שלי, טענה שלא מעניין אותה בעיות בריאות ושלא אספר לה).
היא התעקשה כי היא חייבת את פרטי חשבון הבנק שלי וחתימה כדי לתת לי הצעה!!!
בסופו של דבר הוחלט שאינני עושה את הביטוח מכיוון שאני מבוטח במקום אחר וכן החלטתי שאני צריך להביא הצהרת בריאות מהימנה מהרופא המוסמך.
לאחר שהנ'ל הבטיחה לי שלא אבוטח (אמא שלי עדה לכך) מצאתי בחשבון הבנק שלי חיוב מטעם "דקלה כללית" (09.04.08 ) בסך 117.63 שח
לאחר שהתקשרתי אל "סנאית אמר" היא היתממה וטענה שהיא לא יודעת במה מדובר, היא טענה שתחזור אליי "כשתגיע למשרד ב 14-30 " כשעבר הזמן המיוחל בחצי שעה ולא קיבלתי ממנה תשובה היא טענה שהיא ב "ניחום אבלים" והיא "תחזור אליי יותר מאוחר או בשבוע הבא".
מיותר לציין כי היא לא חזרה אליי וגם שפניתי אל משרדי החברה להתלונן לא היה לי עם מי לדבר.
פניתי לבנק וקיבלתי את כל הכסף בחזרה וביטלתי את הוראת הקבע אשר בוצעה במרמה.
פניתי לחברה בכתב פעמיים אך אף אחד לא טרח לחזור אליי.
המשכתי לקבל מכתבים מדקלה אותם אני ממשיך לקבל עד עצם יום זה, מכתבים תמוהים וחסרי תכלית המבשרים לי כי אני מבוטח בחברת הביטוח בהם הנני רואה מטרד לשמו.
שוב ניסיתי להתקשר לגברת "סנאית אמר " אך היא בשלה , אין מענה!
לאחר שהשארתי לה הודעה בה איימתי לתבוע אותה אישית חזר אליי אדם אשר הציג את עצמו "המנהל של סנאית" שהיתמם שאינו יודע במה מדובר וטען ש"סנאית אמר" עובדת איתו שנים ו"מביאה תוצאות טובות" הוא הבטיח שלא אקבל מהם מכתבים יותר אך למרבה ההפתעה המכתבים התמוהים ממשיכים להגיע עוד פניתי למנהלת פניות הציבור של דקלה המופיעה ברשימה של אתר המפקח על הביטוח וגם ממנה לא קיבלתי תשובה עד עצם יום זה. בכתובת מייל [email protected]
הנני מעוניין למצות את הדין עם כל הגורמים לעצם המרמה וההטרדה הנ'ל אשר גוזלת ממני משאבי נפש וזמן.
התנהלות החברה בריונית וסחטנית ולא מותירה לי ברירה אלא לתבוע אותה על הטרדה חוזרת ונשנית
אודה לכם אם תביאו את האשמים לדין

תודה רבה



בכבוד רב
יניב דבי

עלבון\בזבוז זמן\כספי סוג הנזק :
מציאת האחראים והענשתם. פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה