פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל בלקוח. שרות דב. וחוסר אונים משווע נושא התלונה:
תעסה אילנה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מגדלי בסר 2.בן גוריון 1.ת.ד בני ברק 51108 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב לכם העוסקים במלאכה שתמיד מסייעים בכל פניה שלי אליכם.
אני מאוד מקווה שגם הפעם תוכלו לסייע לי.
נאלצתי לחדש ביטוח סיעודי של בעלי שהיה פרסונל בקו"פח הכללית.
שלמנו אז בצ'ק לכמה חודשים. לא עודכנתי שזה לא קיים, ובנתיים נשכח הדבר ממני.
מה לעשות שהראש לא תמיד במקום אחרי אובדן של אישי היקר.
נאמר לי שאני חייבת למלא הצהרה חדשה אכן עשיתי זאת עם מספר ויזה וקיוותי שיהיה לי מושלם סיעודי לעובד.
לאחר חודש קיבלתי מכתב שלא אוכל להצטרף למושלם סיעודי היות ואין רזומה רפואי ,זאת ועוד מנהלת קופת החולים שוחחה איתם כי הנושא הוא אשר תארתי לעיל.
בנתיים סידרתי ביטוח מושלם דרך הכללית ותוך יממה סודר.
אך ניסיתי לסדר ביטוח מושלם לא לעובד אלא רגיל.
ושוב ביקשו אישורים רפואיים כמו כן חתמתי על הצהרת בריאות.ולאחר מספר שבועות התשובה הייתה כמובן שלילית למה שלא ימשיכו לטרטר ולהיות מאוד לא אדיבים באין ספור טלפונים מולם. רתחתי מזעם כשנאמר לי שאין אפשרות לדבר עם עדי שקד הרפרנטית של החברה.
אלא אפשר לכתוב פקס, שאלתי מתי אקבל תשובה ענתה לי ענת בעוד חודש.
אני למעשה מתנהלת מולם כמעט שלושה חודשים האם כך צריכה להתנהל חברת ביטוח??ועדיין לא הצלחתי לסדר את הביטוח.
אני חשה מושפלת, מאוד נעלבת ועוגמת נפש .וצער גדול.
אני בכל זאת אופטימית וחשוב לי להעביר את הקורות אותי מול החברה.
מקווה שתוכלו לסייע.
בברכה אילנה יאירוב תעסה
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני צריכה לערער ולעדכן רזומה רפואי. או לכתוב פקס. מה שנראה לי על פניו שיקח לי המון זמן מולם........ פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה