פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח רפואת שיניים שלא ניתן לביטול נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' יבנה 23, ת.ד. 37498, תל-אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 02/11/2008, בעת ביקורי בקופ"ח כללית בעפולה עם בתי החולה, הוצע לי, ע"י נציגת חב' הביטוח איריס אזולאי (מס' סוכן 7685) שישבה בסניף, להצטרף לביטוח הוצאות רפואת שיניים "משמר".
בעת הסברה על הביטוח וצורת החיוב החודשית, לא טרחה הנציגה להזכיר ולו במילה אחת שהביטוח לא נעשה מטעם קופת החולים, אלא יוזמה פרטית של חברת הביטוח.
כמו כן, ניצלה איריס הנציגה, את הלחץ בו שהיתי באותה עת בעקבות מחלתה של בתי.
בעת ההחתמה על הטופס, לא הסבירה לי הנציגה איריס שאני חותמת גם על שטר התחייבות שמודפס בדף אחד עם הבקשה, דבר, המטעה לכשעצמו ושעם החתימה על הטופס, הביטוח לא ניתן לביטול.
כיוון שהייתי במצב לחוץ עקב מחלתה של בתי וכיוון שכבר עמדנו להכנס אל הרופא, לא שאלתי יותר מדי שאלות וחתמתי, יחד עם בעלי על הטופס כיוון שהסברה של איריס הנציגה נראה לנו משביע רצון.
בחלוף החודשים שלאחר החתימה על הטופס, נקלענו למצב כלכלי קשה עקב מחלתו של בעלי ותשלומי הביטוח החודשיים הכבידו ביותר על התזרים הכלכלי של משפחתי.
בעקבות כך, פניתי לפני כחודשיים אל חב' הביטוח בבקשה לביטול הביטוח ועקב כך לביטול חיוב החשבון.
מחב' הביטוח נמסר לי שהביטוח אינו ניתן לביטול כיוון שחתמתי על שטר התחייבות ושבמידה ואבטל את הוראה הקבע, אחויב בסכום הנקוב בשטר ההתחייבות.
כל הסברי ותחנוני לא הואילו ואנחנו, בלית ברירה, ממשיכים בתשלומי הביטוח בו לא משתמשים ולא נשתמש.
אני מרגישה מרומה כיוון ש:
א. נציגת הביטוח איריס אזולאי, לא טרחה להזהיר אותי בנוגע להשלכות חתימתי על שטר ההתחייבות.
ב. מצבי הלחוץ באותו היום בעת ביקורי בקופ"ח עם בתי החולה נוצל לרעה ע"י הנציגה.
ג. מעולם לא שמעתי על ביטוח שלא ניתן לביטול. במידה הייתי מודעת לכך, לא הייתי מלכתחילה חותמת על טופס הבקשה עם התחייבות כיוון שמתוך ניסיוני האישי, כל ביטוח ניתן לביטול ובעת הפסקת תשלומי הביטוח גם הביטוח נפסק.

בתודה מראש על טיפולכם,
גרינברג סופיה
הפסקה מיידית של הביטוח והחיובים פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה