פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"שדרוג" הביטוח הסיעודי עם בריאות כללית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מגדלי בסר 2, רחוב בן גוריון 1 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אשתי טרי ואני, חברים בבריאות כללית שנים רבות. לפני מספר שנים הצטרפנו לתוכנית לביטוח סיעודי אותו שיווקה בריאות כללית.בשבוע האחרון קיבלנו (ביחד עם כל המנויים אני מניח) הודעה כי התוכנית הסיעודית שודרגה - ואיתה (על פי הטבלה המצ"ב) שולשה ויותר הפרמיה החודשית. לא מיותר לציין כי ה"שדרוג" בוצע הלכה למעשה ללא פניה, שאלה, הצעה, שיווק וכו'.
למה הדבר דומה? ללקוח שרכש סובארו, וכשיצא מהחנות מודיעם לו כי החליטו לשדרג את הסובארו למרצדס עליה חויב כבר בקופה גם אם לא התכוון לרכוש מרצדס.
או ללקוח אשר רכש חבילת שידורי טלוויזיה בסיסית מ-YES או HOT ומקבל הודעה כי החבילה שודרגה לחבילה היקרה ביותר ובהתאם - החיוב!
במכירה חד צדדית שכזו מקווים ככל הנראה בבריאות כללית ודקלה כי רוב הלקוחות לא יטרחו להלין על שינוי החבילה, וכך יש להם לקוחות הלכודים בחבילה המורחבת ללא כל עבודה ומאמץ. עלי לציין כי מיד עם קבלת המכתב פניתי לבריאות כללית אשר רשמו את הודעתי והבטיחו כי יחזור אלי נציג אחר אולם עברו מספר ימים ללא כל התייחסות. יש לזכור כי לקוחות אשר רוצים לעבור לחברה אחרת, יפסידו את הוותק שצברו בביטוח הנוכחי.
על בריאות כללית וחברת הביטוח דקלה לחזור בהם מהצעד החד צדדי.
אם ברצונם לשווק ביטוח סיעודי חדש, עליהם לפנות ללקוחות, לשווק ולשכנע מדוע כדאי להרחיב את חבילת הביטוח הסיעודי.
כמוכן עליהם להמשיך ולספק את הביטוח הבסיסי אותו שיווקו, בכדי למנוע את הנזק שייגרם ללקוחות, שאינם מעוניינים במעבר לביטוח יקר יותר.
כספי סוג הנזק :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה