פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור והשפלה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בקשנו להפעיל ביטוח סיעודי עבור אימי כבת 80. אנו משלמים לחברת דיקלה מזה כ20 שנים על ביטוח סיעודי. לאימי יש מטפלת זרה.
א. יש תקופת המתנה של 90 יום להפעלת הביטוח ( למה? אולי הזקן ימות בינתיים?)
ב. לאימי כמו ל90% מבנות גילה יש בעיה חלקית בסוגרים. חברת הביטוח מבקשת אבחנה של רופא מומחה. כלומר עלי לקחת את אימי לבדיקה גינוקולוגית אורולוגית כדי להמציא את המסמך. הדבר משפיל ומטרטר. היא בקושי הולכת וכמעט אינה יוצאת מביתה.
חברת הביטוח אינה מוכנה לקבל מכתב מרופא משפחה או מרופא גריאטרי. עוד אמצעי למשיכת זמן?
מעליב, משפיל. אני לא אבטח עצמי בחברת דיקלה.
שימו לב לתנאי ההשפלה בהן תצטרכו לפעול כאשר תגיעו לדרישת ביטוח סיעודי מחברת דיקלה.
כספי סוג הנזק :
קבלת מכתב מרופא המשפחה כאסמכתא ברורה למצבה "הנורמלי" לגילה. פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה