פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח סיעודי בחברת ביטוח דקלה באמצעות קופת חולים הכללית נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2010 בבדיקת כרטיס חברת האשראי שלי הסתבר לי שגבו ממני פרמיה כפולה ממה שהיתה לי. בברור אם כללית מושלם, נאמר לי שהם שדרגו את הביטוח הסיעודי ולכן גבו פרמיה גבוהה יותר. לשאלתי מדוע לא התקשרו אלי ולשאול אותי אם אני מסכימה לביטוח המשודרג ולגביית הסכומים הגבוהים יוצר ללא רשותי וללא ידיעתי, נעניתי שכך הםן נוהגים וכך חייבו את כל המבוטחים.
אמרתי שלא מעניין אותי מה עשו כל המבוטחים, עלי לא מקובל שמשתמשים בכרטיס האשראי שלי איך שמתחשק להם ולא מקובל עלי שישתמשו בו ללא רשותי וללא ידיעתי. לאחר אין ספור טלפונים, בו העבירו אותי מהכללית מושלם לביטוח דקלה, ומדקלה למושלם. כל אחד טען שלא הוא אחראי.
בסופו של יום נאלצתי לבטל את הביטוח הסיעודי לאחר ששילמתי עבורו כ- 40 שנה. לטענתם אם אני מבטלת, לא מגיע לי שום דבר, וסתם שילמתי פרמיות במהלך השנים הללו.
גם לאחר שביטלתי,את הביטוחל הסעודי במרס 2010, המשיכו לחייב אותי עוד כחודשיים. ולאחר אין ספור טלפונים נוספים זיכו אותי על החודשיים הללו.
תלונתי היא החיובים הגורפים בהם הם משתמשים בכרטיסי האשראי ללא ידיעת המבוטח וללא רשותו. זוהי, לדעתי גניבה מכרטיסי האשראי והפרת אימונים בין חברת הביטוח דקלה וביטוח מושלם של קופ"ח כללית.
נא טיפולכם הדחוף. אני רוצה לקבל החזרים / פיצוי על גביית כספים שלא ברשות.

תודה אסתר גבע
עוגמת נפש, עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי , החזר כספי על גביית הכספים שלא ברשות, ןשמירת זכויות הביטוח הסיעודי ששולם במשך 40 שנה, ותביעה יצוגית פתרון נדרש :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה