פרטי התלונה

תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא חוקית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו מבוטחים בדיקלה שנים רבות. לאחרונה החלטנו לבטל את הביטוח בחברת דיקלה מסיבות אישיות. בתאריך 17.5.06 שוחחנו טלפונית עם הגב' ציפי זגה והודענו לה על רצוננו לבטל את הבטוח. לבקשת הגשנו את הבקשה בפקס. לאחר שאישרנו את קבלת הפקס, ולאחר שיחה ממושכת ומאד מאד חד משמעית של בעלי עם הגב' הנ"ל, הבטיחה הגב' כי הביטול ייכנס לתוקפו מיד ולא ייגבה מאיתנו כל תשלום נוסף בעתיד. בקשה זו שלנו התבססה על כך שחברות הביטוח נהנות מעשיית רווח קל על גבם של אזרחים תמימים על ידי כך שלאחר קבלת הודעת ביטול החברה גובה תשלום נוסף ומחזירה אותו ללקוח רק כעבור 30 יום. באותם 30 יום עושה החברה רווח עצום על הכסף שהיה למעשה אמור כבר להיות בחשבון הבנק של הלקוח.
יצויין שתשובתה של הגב' ציפי היתה חד משמעית וניכר כי הבינה את חשיבות הדבר לגבינו.
אלא, כמה מפתיע, בראשית חודש זה, דהיינו חודש יוני חויב חשבוננו בסף 120 שקלים לזכות חברת הביטוח דיקלה. פנינו שנית לגב' הנ"ל ושטחנו בפניה את תמיהתנו וכעסנו. תשובתה היתה :"למה אתם דואגים.? כך נהוג . אתם תקבלו את כספכם בחזרה בעוד 30 יום!!"
לאחר שחזרנו והבהרנו לה על מה אנו מתלוננים, איבדה לפתע הגב' את בטחונה העצמי ואמרה : אני רק בורג קטן במערכת ואיני יכולה לעזור לכם.
אנו פונים בזאת לחברת דיקלה להחזיר לנו לאלתר את מלוא סכום הכסף שנגבה מאיתנו שלא על פי החוק, בצירוף ריבית והצמדה. אנו מצפים לתגובה למכתבנו זה תוך שבוע ימים מהיום, שאם לא כן, נבדוק את המשך דרכי פעולתנו.
תמר אנג'ל
פקס 025862666
טלםפון 0508641340
התאריך היום: 4.6.06

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה