פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור תיקון של מוצר פגום שלא עבר שימוש סביר נושא התלונה:
סוקר דן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי שני מחבטי סקווש בסך 500 ש"ח. לאחר משחקון אחד נקרע אחד המיתרים במחבט. ראוי לציין כי מיתרים אינם נקרעים או אמורים להקרע בשום שלב של שימוש במחבט, על אחת לא אחרי משחקון אחד (המחבט נראה כחדש לגמרי). פניתי לסניף בו נרכש המחבט, שם נאמר לי שיועבר ליבואן. לאחר מס' התקשרה מנהלת הסניף והודיעה לי שתיקון (שזירה) יעלו לי 80 ש"ח מכיוון שאין אחריות על מיתרים ושעלי לפנות ליבואן במידה ויש לי בעיה עם עלות התיקון.

טענתי בפניה שהרכישה לא בוצעה מהיבואן אלא מהחנות ולכן החובה לאיכות המוצר מוטלת עליה ולא על היבואן.

שנית, המוצר שקיבלתי הינו פגום על פי כל קנה מידה. אין מדובר באחריות למוצר כיוון שלא פניתי לאחר חודש של שימוש (גם אז, מיתר קרוע אינו בגדר שחיקה של מוצר) ובעצם היא דורשת ממני להוסיף כסף על מוצר שזה עתה קניתי כדי להחזיר אותו לקדמותו.
פניתי למרכז השרות של ספורט ורטהיימר שם משיבון "הבטיח" לי שיחזרו לפנייתי תוך 48 שעות. ובחברת HEAD היצרן, השארתי באתר (יופי של שרות) שם וטלפון כדי שיחזרו אלי.

ציפיתי לקבל התנצלות על הטרטור ועל כך שלא אוכל להשתמש במוצר אותו קניתי במיטב כספי ובמקום אני מתבקש להוסיף כסף על מוצר שבקושי השתמשתי בו.

מדוע שאשלם 330 ש"ח על מחבט שנמכר ב250 ש"ח? מדוע עלי לספוג את עלות התיקון של מוצר שיצא פגום מהחברה?
כספי סוג הנזק :
החלפת המחבט עם המיתר הקרוע במחבט חדש (מאותו סוג) ללא עלות נוספת. פתרון נדרש :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה