פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נעלי נייק נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
קניון בת ים כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי לבתי נעלי נייק מקניון בת ים בעלות של 500 ש"ח. לפני הרכישה ומאחר והסכום גבוה מאוד שאלתי את המוכר האם הנעלים כוללות אחריות. לדברי המוכר אין שום בעיה ובכך רכש המוכר את אמוני ושילמתי 500!! ש"ח עבור נעלי ספורט.
לצערי לאחר 3 חודשים הנעל נקרעה בחלקה העליון וכאשר פניתי לחברה בבקשה למציאת פתרון הם שלחו אלי דרך שירות לקוחות מכתב בו הנעל מציעים לי הנחה של 20% ברכישת נעל אחרת ואין להם אפשרות להחליף את הנעל. מאוכזבת מאוד מתשובתם ומהזלזול שלהם. התקשרתי למנהל החנות והסברתי לו שוב את הבעיה. לדבריו הוא מנוע מלהגיב מאחר והוא מכיר את ההתנהלות בחברה וביקש למסור לי באופן אישי שרק כאשר צועקים ומאיימים עליהם הם נאותים ומחליפים נעלים. הדבר ידוע ומוכר בחברתם.
מדובר בנעלים המשמשות את בתי לשעורי ספורט ומכורח המצב כחודש וחצי שלא יכולה להשתתף בשעורי ספורט ונאלצת ללכת עם סנדלים גם בימים שהם פחות נעימים וקרירים.
אני מאוד מבקשת את עזרתם בפנייה לחברה כדי שישאו באחריות הפגם ויחליפו את הנעלים של בתי אשר היא הנפגעת העיקרית במקרה זה ושיקחו אחריות על מוצר פגום שמכרו ללקוח תמים.
כספי סוג הנזק :
החלפת הנעלים הפגומות ב פתרון נדרש :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה