פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מפגם במוצר שנרכש באחת מחנויות הרשת של ורטהיימר.דגם 443809-005 נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שרות לקוחות כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11.7.2011 רכשתי זוג נעלי ספורט בסניף ורטהיימר באילת , המוכר בחנות
שיכנע אותי לרכוש נעלי ספורט מהדגם החדש של נייק , עלות הנעליים עלה 560 ש"ח. אכן רכשתי אותם בהנחה שהן ישמשו אותי לאורך זמן , אולם נעלתי אותם
בסך הכל כפעמיים בשבוע למשך הליכה של שעה כל פעם כעבור חודש וחצי הבחנתי
כי הגומי בסוליה בצד נשחק והתקלף, פניתי לשרות לקוחות שהפנו אותי לחנות הקרובה למקום מגורי בקריון , הגעתי לחנות ומסרתי את הנעליים, בחנות המוכרת פתחה לי טופס פניית לקוח ואמרו שישלחו את הנליים לנייק לבדיקה, כעבור 10 ימים קיבלתי תשובה מחברת נייק , תשובה שמסירה את האחריות מהם,וכמובן מפנים את האחריות על הצרכן, והתשובה היתה: בעקבות פנייתך, עבור הנעליים שמסרת בדיקה יסודית , מהבדיקה עולה, כי הנעליים נשחקו כתוצאה משימוש ולא בשל איכות המוצר, לפיכך לא נוכל לצערנו להעניק אחריות לנעליים. מוקד שירות הלקוחות נייקי ישראל "
התשובה כמובן נשלפה ע"י מוקדן שלא בדק את הנעליים , מה גם התשובה המגוכחת שהנעליים נשחקו כתוצאה משימוש למה התכוון המשורר במילה שימוש איך אני צריכה להשתמש בנעליים להחזיק אותן בידיים ? לא ללכת איתם ? למה הן נועדו אם לא להתמש בהן בהליכה , אני בסך הכל הלכתי איתם בהליכה כשעה ולא יותר מכך,
איזה שימוש רע עשיתי בנעליים לא ברור לי , כשפניתי לחברה ודיברתי שוב עם אחת הנציגות של שירות הלקוחות כמובן שנענתי באותה תשובה שאינה מספקת אותי
כיצד אני צריכה להתנהג עם נעליים מסוג זה לא ברור לי? זה בסך הכל נעלי ספורט ותו לו ! זה לא נעל ספורט ראשונה שלי ובכל זאת אני לא ילדה! התירוצים וההתנערות מהאחריות אינה מכבדת את החברה שנקראת נייק ישראל ומה גם ההתנערות של החברה ורטהיימר שבה רכשתי את המוצר גם אינה מציגה פאן יפה , שמפנה אותי ליצרן בעת שאני לא קניתי מהיצרן את המוצר אלא מהחנות ורטהיימר ,ולא מנייק ישראל שהוא היצרן , נוצר מצב שאני הפכתי לכדור שאחד שולח אותי אחד לשני מבלי שאני מקבלת תשובה היגיונית והולמת לבעיה וכמובן ההתנערות מהאחריות למוצר בעינה עומדת ואף מבזה את החברה בעלת השם והמותג "נייק ישראל" , צר לי שכעבור חודש וחצי אין לי אחריות לנעליים כה יקרות שנרכשו ממותג ומחנות בעלי שם , כל עוד הרכישה והתשלום בסדר היתר כבר לא מעניין אותם .
רציתי לציין שרכשתי נעלי ספורט בעלות זולה יותר במחיר של 100 ש"ח שמחזיקה
ואף לא נפגמה מכל סיבה של הליכה או תשובה תיפשית ואף לא הגיונית כפי שענו לי ע"י נציג החברה שאף לא טרח לציין את שמו לי נראה שהמסמך הינו מסמך מוכן
שהם רק מציינים את השם והדגם של הנעליים . זו מגמה של התנערות מהמוצר שלהם, לקבל מכתב סטנדרטי ומוכן ומצולם. בושה לחברה שמכבדת את המוצר שלה
לפנות לצרכן שטרח ושלח להם את הנעליים להחזיר את הנעליים עם מכתב מבזה ואף לא הגיוני בנימוק שלו . בברכה, שרה


בושה חשוב שכל מי שחושב שמותג אכן הוא מוצר , טועה בטעות חמורה יש
מוצרים ללא שם מותג שעלותם זולה ואף טובה יותר מהמותגים .
אני מאוד כועסת על עצמי שנכנעתי לשיכנועי המוכר בחנות ואכן קניתי את הנעליים הללו , בעלו כה גבוה שבסך הכל הן משמשות אותי לצורך הליכה בשעות הערב למשך שעה בלבד.
בזבוז כסף , עוגמת נפש. סוג הנזק :
לקחת חזרה את הנעליים ולהחליף אותם ו\או להחזיר לי את הכסף נתון לשיקול החנות \היצרן פתרון נדרש :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה