פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת נעליים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
יד חרוצים 18 כתובת:
תלפיות ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09/10/2011 קניתי מסניף תלפיות בירושלים של ספורט ורטהיימר שתי זוגות נעליים, זוג אחד סקוני וזוג אדידס.
כאשר מדדתי בחנות את נעלי האדידס הן היו לוחצות בצדדים, ששאלתי נאמר לי על ידי המנהל שזה בסדר וזה בגלל שהן יצאו מהקופסה הן ככה ואם אני אלבש אותן הם יתרחבו שוב.
קניתי מידה אחת יותר ליתר ביטחון ונאמר לי שאני אנעל אותן ואם הם עיין לוחצות יחליפו לי אותן.
הגעתי הביתה וביום למחרת נעלתי את הנעליים בבית לזמן מועט,הנעליים לא התרחבו (כמו שאמר המנהל) והמשיכו ללחוץ.
הגעתי לחנות יום למחרת והמנהל לא היה שם הוא ביקש שאחזור יום אחרי זה.
כאשר חזרתי יום אחרי לחנות נאמר לי על ידי המנהל שהוא לא יכול להחליף לי את הנעליים כי נעלתי אותן,עוד נאמר לי להתקשר לשירות לקוחות ואם הבחור בשירות לקוחות מאשר אז אפשר להחליף את הנעליים.
התקשרתי לשירות לקוחות,בשירות הלקוחות של ספורט ורטהיימר אין אף אחד!!!!!
צריך להשאיר הודעה והם חוזרים מתי שנוח להם.
חזר אליי אחרי שלושה או ארבעה ימים ונאמר לי שהוא יבדוק עם המנהל והוא יחזור אליי,כעבור כמה ימים שלא חזרו אליי השארתי שוב הודעה ושוב שחזרו אליי אמרו שיבדקו עם המנהל ויחזרו אליי,ככה מספר פעמים.
התקשרתי שוב לשירות הלקוחות והוא אמר לי שהמנהל אמר שאי אפשר להחליף,הסברתי לו את המצב והוא אמר שהוא ידבר עם המנהל ויאשר להחליף.
דיברתי עם המנהל והוא אמר שנאמר לו לתת לי 30 אחוז הנחה.
התקשרתי שוב לשירות לקוחות, כשחזרו אליי נאמר לי שהוא יתן הוראה להחליף.
שוב התקשרתי למנהל והוא אמר "כן הוא דיבר איתי אתמול אבל הוא אמר לתת 30 אחוז הנחה".
ככה שוב ושוב מספר פעמים.
עד שביום שישי 11/11/2011 (יותר מחודש שעושים ממני פינג-פונג) דיברתי עם החנות והמנהל אמר "הוא אמר לי לתת 30 אחוז הנחה" וניתק לי את הטלפון.

בבקשה תעזרו לי כל מה שאני רוצה זה שיחליפו לי את הנעליים ולסיים כבר את הסיפור עם ורטהיימר.

בתודה
אייל מלכה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחליפו לי את הנעליים לא רוצה יותר פתרון נדרש :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה