פרטי התלונה

תלונות ספורט ורטהיימר

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר גבוה ==> איכות נמוכה ==> שרות גרוע נושא התלונה:
ששון שימי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
נמל תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 30.5.11 ביקרתי בסניף שבנמל תל-אביב ע"מ לרכוש כפכפים לקיץ. לאחר שבחנתי מספר דגמים, הוצג בפני כפכף מסוג Cobian. מחירו של הכפכף היה הגבוה ביותר בהשוואה לכל כפכף אחר בחנות, אך המוכרת הבטיחה לי שמחירו משקף את איכותו ועמידותו לכן החלטתי להשקיע סכום גבוה יותר משתכננתי. לאחר תקופה של חודשיים(!) חלקה הקדמי (העליון) של הרפידה נשחק באופן בלתי סביר והכפכף החל להדיף ריח רע בכל פעם שבא במגע עם מים. להזכירכם, מדובר בכפכף המיוצר לכאורה עבור גולשים כפי שהסבירה לי המוכרת בשעתו.
בתאריך 1.8.11 הגעתי לחנות ע"מ לטפל בנושא והשארתי את הכפכפים לבקשת המוכרת. לאחר כשבועיים יצרה עימי קשר מנהלת החנות (סיוון) בכדי לעדכן אותי בדבר זיכוי בגובה עלות הכפכף המקורי- 220 ש"ח. בפרק הזמן הנ"ל כבר הספקתי לרכוש כפכף אחר ולכן העדפתי לחזור ולנצל את הזיכוי כאשר אזדקק למוצר נוסף. כאשר הגעתי לחנות לפני כשבועיים בכדי לממש את הזיכוי, נאמר לי שמאחר והכפכף נמכר כיום בסכום הנמוך בכ-30%, זה יהיה גובה הזיכוי כעת.

לתשומת לבכם:

1. מנהלת החנות פנתה אלי באופן אישי והבטיחה לי כי ממתין לי זיכוי בגובה הרכישה.

2. אין זה מענייני מהו מחירו של הכפכף כיום, את המחיר שילמתי במלואו ואני מצפה לקבל את הזיכוי בהתאם. מה קורה אילו היתה מתקיימת מכירת חיסול?! האם זה נראה לכם סביר שאזוכה על 50% או פחות מהסכום ששילמתי?

3. כאשר הגעתי לממש את הזיכוי, הכפכף כלל לא היה במלאי. לפיכך, הטענה בדבר המחיר הנמוך "כיום" מדיפה ריח רע ומצטיירת כנסיון להשיא רווחים שלא ביושר.

4. כיצד ייתכן שמנהלת החנות, ששוחחה עימי באופן אישי, הבטיחה לי זיכוי וחזרה בה מעמדתה. האם ניתן לתת אמון כלקוח, כאשר תהליך קבלת ההחלטות של מנהל החנות מזכיר התנהלות של 'בסטה' בשוק?

בכבוד רב,
שימי
כספי סוג הנזק :
מתן הזיכוי כפי שהובטח ע"י מנהלת החנות פתרון נדרש :

ספורט ורטהיימר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה