פרטי התלונה

תלונות בית חולים יוספטל

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בחולים תוך התעלמות מכללי האתיקה הרפואית נושא התלונה:
עטייה יפית שם/כינוי:
‏שבת ‏02 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
צירפתי את נוסח המכתב המקורי שנשלח להנהלת ביה"ח יוספטל באילת.

שלום רב!
שמי איתן כפיר ,אני ואשתי נפשנו באילת בתאריך 2/9/2006 , במהלך החופשה היא לקתה בווירוס עונתי שגרם לחום גופה להגיע ל- 39 מעלות .
ניגשנו מיד לחדר מיון ביוספטל וכעבור שחיכינו זמן רב ניגש אלינו ד"ר אלדר אורן שהיה באותו זמן הרופא התורן והחליט לבצע עירויי לווריד.
אני רוצה לציין שאת המחט הוא ניסה להחדיר כאשר הוא משוחח בטלפון הנייד שלו כשהטלפון מונח על כתפו ומזמין לעצמו ארוחת צהריים.
ד"ר אלדר ניסה מספר פעמים לא מבוטל למצוא ווריד אך ללא הצלחה ,
אני עמדתי לצד אשתי ,החזקתי את היד השנייה שלה ולא האמנתי למראה עיניי –
הוא פשוט "חפר חפר וחפר" לה ביד והיא נאנקת מכאבים וצורחת .
יש לציין כי אשתי אינה סובלת "מוורידים שקועים" ולא סבלה מעולם מתופעה זו לכן תהליך החדרת העירוי לא היה צריך להיות ארוך ,מסורבל ומכאיב כמו שהיה.
בעוד אשתי זועקת מכאבים ניסיתי להרגיע אותה והסברתי לה שעוד מעט זה יגמר והכל יהיה בסדר, אבל "החפירה" ממשיכה והוא מצדו לא מראה רגישות כלל וכלל- מהצד זה נראה כמי שמתנסה על בובה ולא על אדם בשר חי.
מכיוון שלא יכולתי לסבול את המצב יותר דרשתי ממנו לנתק את השיחה באופן מיידי ולהתרכז בעבודתו - הוא נענה לי ואכן מצא ווריד במהירות ברגע שנותקה השיחה.
לסיכום:
חוסר הרגישות,הזלזול בחולים והרשלנות הרפואית הברורה במקרה זה פשוט מקוממת ומתחת לכל ביקורת.
מיותר לציין כי אשתי סבלה מסימנים מכוערים על ידה חודש ימים כתוצאה מהניסיונות הכושלים של החדרת העירוי.
*אנו דורשים את תגובתכם למקרה המצער בתוספת פיצויי הולם בגין עוגמת הנפש והסבל הרב שנגרם לאישתי.
אני רוצה להוסיף וליידע אתכם כי האירוע מונצח בצילום ווידאו המוכיח את העינוי שאשתי עברה אצלכם בבית החולים.
במידה ולא נתרצה נאלץ לפנות לעזרה משפטית או לחילופין לתוכניתו של אמנון לוי
"שומר מסך".
סבל וכאבים סוג הנזק :
פיצויי הולם פתרון נדרש :

בית חולים יוספטל שירות לקוחות

, תגובה:
גונן יפה פניות הציבור שם ותפקיד:
פניתו של מר איתן כפיר מוכרת לנו.ב29.01.07 נישלחה אליו תשובתו של מנהל בית החולים פרופ פייזר.
תגובה:
הושם דגש רב על הבעיה שהועלתה אנו מקווים שהדבר ייפסק לאלתר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה