פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום - ואי התיחסות למכתבים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
חנות בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף אוגוסט 2013 רכשתי סט מצעים בעלות של 650 שח. לאחר כביסה ראשונה דהה הצבע באופן משמעותי. המוצר כובס על פי ההוראות המוצמדות ואף בצורה מחמירה יותר כפי שאני נוהגת בכל מוצר טקסטיל חדש שאני רוכשת. למרות שנאמר כי ניתן לכבס ב 40 מעלות המוצר כובס ב 30 מעלות. בתחילת אוקטובר פניתי לחנות וביקשתי להחליף את המוצר. מולה לי טופס תלונה והמוצר נשלח לבדיקה. חזרו אליי משירות לקוחות אם תשובה כי טיפלתי לא נכון במוצר ולכו נפגם. אינ חוזרת ומדגישה- המוצר כובס בהתאם להואות הייצור. בתחילת אוקטובר שלחתי פקס לשירות לקוחות ולהנהלת גולף אנד קו עם תיאור המקרה. אף שוחחתי מספר פעמים עם המזכירה שהבטיחה כי תעביר את תלונתי למהנלת שירות הלקוחות שלהם. עד כה טרם חזרו אליי או התיחסו לפנייתי. יש לציין שאני חברת מועדון גולף שנים רבות, עם הסטוריית רכישות מכובדת. אני מקפידה תמיד על טיפול נאות במוצרים וכראיה מעולם לא הגשתי תלונה מסוג זה. הזלזול ואי התיחסות פשוט מבזה. הפקס ללא ספק הגיע ליעדו, מדוע אינני מקבלת תשובה או התיחסות.
כספי סוג הנזק :
זיכוי על הסט הנרכש. פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה