פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמיכות פוך גולף אנד קו נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏דצמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

בתאריך 8.12.15 רכשתי שמיכת פוך אמיתית מגולף אנד קו גרנד קניון בחיפה. לאחר שגילתי סתירה בין התוית המוצמדת למוצר לבין מה ששירות הלקוחות אמר לי פניתי עשרות פעמים לשירות הלקוחות של החברה שכלל לא חוזר ולא עונה להודעות גם לא לכאלו המושארות במוקד הטלפוני החיצוני של החברה. גם פניות דרך עמוד הפייסבוק לא עזרו.
עד שכבר חזרו אליי גיליתי שיש סתירה בין מה שמוטבע על המוצר לבין מה שבחורה בשם ירין ממחלקת שירות לקוחות רשמה לי בתיבת הדואר שלי בפייסבוק.

יש לציין שעד לרגע זה לקוח שרכש שמיכת פוך ב 2500 שקל!!! לא יודע איזה סוג של פוך הוא קנה. נוצות אווז או ברווז.
נתקלתי בחומה ובשירות לקוחות מזעזע ממדרגה ראשונה.

המוצר סגור באריזתו המקורית! השמיכה כלל לא נפתחה והיא עדיין ארוזה באריזה המקורית שלה.

פניות חוזרות ונשנות לא נענו. בינתיים עברו 14 יום ואינני יכול לקבל זיכוי על המוצר מאחר ושירות הלקוחות לא חזרו אליי ולא נתנו לי תשובות עד לרגע זה!!! פשוט ביזיון לשמו.

הרמתי ידיים. אינני רוצה את המוצר ולא כלום. רוצה רק להחזיר אותו לחנות ולקבל זיכוי. בסניף גרנד קניון חיפה מסרבים לתת לי זיכוי בטענה שעברו 14 יום מיום הרכישה. זה נכון אולם אם הייתי מקבל תשובה מראש משירות הלקוחות יכולתי להשיב את המוצר ממזמן והאשמה היא על שירות הלקוחות של גולף אנד קו.
בשיחת טלפון עם בחורה בשם ירין נאמר לי שאם אני לא מרוצה אני יכול ללכת ולהחזיר את המוצר ושהיא לא מבינה מה אני רוצה ממנה. אני לא רוצה ממנה כלום למעט לקבל זיכוי ולסיים עם העניין הזה שנקרא גולף את קו!
זלזול כזה בלקוחות (ועוד בלקוח חדש כמוני שקנה באלפי שקלים!!! בחודש) לא נתקלתי מאודי.

דורש להחזיר את המוצר, לקבל זיכוי ולסיים עם הסאגה הזו!
בזבוז זמן סוג הנזק :
להשיב את המוצר, לקבל זיכוי ולסיים עם הסאגה הזו! פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה