פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקוש להחזרת מוצר נושא התלונה:
זיגדון אלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏14 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רעננה כתובת:
בקניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי ב-14/08 סיר בישול קוד מחלקה 73474060000 על סך של סכום 239.20
שקל לאחר ששאלתי שוב ושוב אם המוצר מתאים לאינדוקציה(כיריים חשמלי אשר עובד אך ורק עם מתכת מוליכה מגע מגנט.אחרת החום לא עולה)והדיילת אמרה לי לאחר שהיא בדקה עם המנהל אורי צרפתי והוא אמר שכן אין בעייה למרות שאמרתי לה שאם זה לא מתאים אז אין לי מה לעשות עם המוצר והיא חזרה ואמרה שאין בעייה
כמובן קניתי את הסיר ובאותו הקופה הייה המנהל מר אורי צרפתי.
הגעתי לבית אך כפי שחששתי הסיר לא מתאים אז יום למחורת החזרתי את המוצר עטוף ועם הקבלה בדיוק איך שקניתי אך מר אורי צרפתי לא הייה מוכן להחזיר לי את תמורת כספי (כלפי החוק כל מוצר שנרכש בטווח 48 שעות והלקוח אינו מרוצה חייב בעל העסק להחזיר את כל מלא הכסף)אך למרות זאת מר צרפתי שילח אותי בזילזול רב בטענה שייש לו לקוחות אחרים.אני שואל את עצמי איזה מנהל מתייחס ללקוח בצורה זו .זו לא דרך למשוך לקוח אלא להדיח
כספי סוג הנזק :
החזר סכום שניקנה והחזרת המוצר +תשובה לגביי היחס הד פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה