פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוודרים פגומים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
קניון השרון נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:

אני פונה לאחר שנתקלתי,להפתעתי הרבה,בשרות לקוי של חברת גולף(ביגוד).
חשוב לי לציין,כי אני באה ממקום חיובי מאד לגביי החברה,מאד מרוצה,בד"כ, מהקניות שלי ומעולם לא התאכזבתי מטיב הסחורה.
בשנים האחרונות,גולף תמיד נחשבה בעיני כחברה אמינה,מספקת את הסחורה הנכונה והמתאימה לי,ובהתאם לכך,הפכתי ללקוחה קבועה המוציאה מאות שקלים בשנה בסניפיה.
ותלונתי היא כזו:
לפניי כחודשיים,רכשתי בסניף "גולף" בנתניה(הנמצא בקיון השרון),2 סוודרים מאותו הדגם,ב 2 צבעים שונים
בסך של 150 ש"ח כל סוודר.

הדגמים הם:18223324840
18223320140
2 בסוודרים מסוג לורקס(אנגורה).

נדהמתי לגלות שלאחר לבישת 2 הסוודרים פעם אחת בלבד(!) וללא כיבוס ראשון(!)-התגלתה תופעה הנקראת:"כידרור".לאורך כל השרוולים של 2 הסוודרים נוצרו חתיכות של בד ארוכות ומכודררות והסוודרים נראו בלויים,לא ראויים ללבישה ובמיוחד,לא תופעה שצריכה להיווצר לאחר פעם אחת של שימוש בסוודרים!
היה ברור לי,כלקוחה קבועה,שמעולם לא החזירה סחורה של החברה,שעקב התופעה הנ"ל,אפנה לסניף בו רכשתי את הסחורה ואחליף את הסוודרים.
לפניי כשבועיים,פניתי לסניף "גולף" בנתניה. פניתי לעובדת בשם איריס,שמיד הבינה את הבעיה, ואמרה שמדיניות החברה במיקרים כאלה,היא לשלוח את הסחורה לבדיקת מעבדה.
לאחר כשבוע,התקשרו מהחנות,והודיעו לי שתוצאות בדיקת המעבדה שלהם היא שזו תופעה קיימת של בד האנגורה,ושכל פעם שאלבש את הסוודר אצטרך לגזור(?)את חתיכות הבד הנופלות והמכודררות.
פניתי למנהלת החנות,והיא התעקשה שאין לה מה לעשות עם העיניין הזה,אם זו תשובה המעבדה.
אמרתי לה,לאחר שגזרו את "התופעה"(!)מהסוודרים,והחזירו לי אותם,שאני לא אגזור כל פעם לאחר לבישה סוודר ששוויו 150 ש"ח ועוד לא כובס...והם פשוט יאבדו לקוחה קבועה שלהם.
מאד מאוכזבת מתשובתם, הופנתי לשרות הלקוחות שלהם,לבחורה בשם זיוה.
טל של שרות הלקוחות:03-6451637.
יום למחרת התקשרתי לשרות הלקוחות שלהם.זיוה ענתה לי(כנראה היא היחידה שמטפלת בעיניינים האלה).לאחר שתיארתי לה את פרטיי המקרה,היא גם התעקשה שלאור המימצאים של המעבדה אין מה לעשות,וזה ידוע על תופעת "הכידרור"בסוג המסויים הזה של הסוודרים שרכשתי..הדגשתי בפניה כי אני לקוחה קבועה בשנים האחרונות ברשת, וכי תמיד הייתי מרוצה ולא החזרתי סחורה אף פעם,ושלא ציפיתי שזה היחס ושרות שאקבל.סה"כ,אפילו לא ביקשתי את הכסף חזרה,אלא אפשרות להחליף את הסחורה הפגומה.שאלתי למספר פקס,על מנת להעביר את תלונתי למנהלים בחברה,אז היא אמרה כי היא היחידה שמטפלת בנושא,ושתשובה אחרת לא תהיה לה לגביי הנושא.
ולכן,מאוכזבת מפניותיי לקבל שרות הוגן מחברת "גולף",עם 2 סוודרים שלא אלבש יותר,אני פונה אליכם.

אשמח לתגובתכם,קרן מ
כספי סוג הנזק :
החלפה/זיכוי של 2 הסוודרים פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה