פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישום מטעה במכוון של מבצעים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏05 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פנחס רוזן הדר יוסף ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 6.11.2008 הגענו לחנות כיתן בהדר יוסף כדי לרכוש מכנסי גברים. על הדוכן ממנו לקחנו את המכנסיים היה כתוב " הנחה 50% על הפריט השני" ובאותיות קטנות " על הפריטים שבמבצע". לא היו רשומים פריטים שמשתתפים או שאינם משתתפים במבצע. לי כלקוחה ברור ששלט מניחים במקום אליו מתייחס השלט. כשהגענו לקופה ובידנו שני זוגות מכנסי גולףG1 מידה 46 התברר לנו שהפריט הנ"ל לא במבצע. כשביקשנו הבהרה מהקופאי, אמר לנו שהיינו צריכים לשאול. מנהל החנות מר ציקי אמר שהחוק לא מחייב אותו שום דבר לגבי רישום או אי רישום מה שמשתתף במבצע. בפניה למר מני, האחראי על כל המתחם- אמר האחרון שציקי הוא האחראי הבלעדי וביקש שנפנה לשרות הלקוחות.
נראה לנו שזו הטעיה מכוונת של הצרכן, מתוך כוונה להסוות ולטשטש, ליצור רושם של הנחות על המדף ואחרי שהלקוח מדד וחיכה בקופה- סביר להניח שישלם ואולי לא יבדוק או ישים לב.
הרגשנו שמנסים עלינו את שיטת "מצליח".
כצרכנים נבונים הדרנו רגלינו מבלי לקנות את המכנסיים- בהם משתמש בן זוגי שנים רבות.
אנחנו חושבים שהעברת המידע לעוד אנשים וחברים יגרום לעוד צרכנים לחשוב פעמיים- חבל שחברה כמו כיתן מתעסקת בהטעיות זדוניות ומכוונות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הצגה נאותה וברורה של המבצעים פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
טל- אחראית שירות לקוחו שם ותפקיד:
הלקוחה שלחה מייל גם באמצעות אתר החברה בו היא מפרטת את התלונה הנ"ל תגובה:
תתבצע בדיקה עם מנהל החנות לגבי תליית השילוט בחנות והאם הוא מטעה לקוחות. במידה וכן תתבצע תליית שילוט מחדש.
כמו כן, אנו ניצור קשר עם הלקוחה ונמסור לה את תגובתנו והטיפול בתלונתה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה