אי הסכמה לבצע החלפת מוצר |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
אילת - בית הארז |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחג הפסח קיבל בעלי במתנה מהמלון בו הוא עובד סט מצעים סאטן זוגי. סט המצעים לא מצא חן בעיני וביקשתי להחליפו בסט מצעים עבור הילדים או אחר עבורנו.
ניגשתי לסניף גולף אנד קו באילת, וניגשתי לקופה. הסברתי שאני מעוניינת להחליף את המוצר. שאלו אותי אם אני חברת מועדון. השבתי שכן, אולם את המוצר קיבלתי מתנה. אמרו שלא ניתן להחליף את המוצר ללא חשבונית (על אף שהמוצר הוחזר באריזתו המקורית וללא שניפתח כלל). אמרתי שאין לי חשבונית ושבעלי קיבל את סט מהמלון כמתנת חג. ענו לי, שמאחר והמוצר נקנה ע"י המלון, הוא לבטח נקנה בהנחה גדולה ולכן לא ניתן להחזירו או להחליפו!!!!!!!!! כועסת מאוד, השארתי את המוצר בחנות ויצאתי. המוצר נותר שם, ואני מנסה להשיג את שרות הלקוחות מאז, אך ללא הואיל.
אשמח אם יחזרו אלי בהקדם לפתרון הבעיה.
|
ועלבון |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|