פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה להחלפת מצעים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
גולף אנד קו - קניון רננים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש מאי קיבלתי מחמותי סט מצעים זוגי של גולף אנד קו ובו 2 ציפות. ניגשתי לחנות בקניון רננים על מנת להחליפו בסט בעל ציפה אחת זוגית. מדובר בסט חדש, ארוז באריזה מקורית. בשקית לא היה פתק החלפה. מנהל החנות לא הסכים להחליפו (למרות שסטים זהים היו מוצגים על המדפים). בנוכחותו, התקשרתי לחמותי על מנת לבדוק את מספר כרטיס האשראי ששילמה בו ולאתר את העיסקה. הדבר גרם לי אי נעימות רבה. בשיחת הטלפון בנוכחות מנהל החנות הסתבר שהיא רכשה את הסט ימים ספורים לפני כן בקניון מלחה בירושלים ושילמה בתלושים. המנהל השיב פני ריקם. במשך שבועיים לאחר המקרה התקשרתי והשארתי הודעות אין ספור במענה הקולי של שירות הלקוחות ואף שוחחתי מספר פעמים עם המזכירה שהבטיחה שיחזרו אלי. עד עתה לא קיבלתי כל התייחסות
אני מבקשת להחליף את הסט ולקבל פיצוי על הטרטור ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
אתי כהן שירות לקוחות שם ותפקיד:
מנהל חנות פעל על סמך נהלי החברה האומרים שאין להחליף ללא קבלה או פתק החלפה למרות ניסיונות מנהל חנות לא מצא לפי כרטיס אשראי לכן לא החליפו את המוצר .
לפינים משורת הדין הינך מוזמנת להגיע לחנות הקרובה עם סט המצעים ומכתב זה למנהל חנות .

בברכה ,
אתי כהן
שירות לקוחות
גולף אנד קו
תגובה:
לגשת לחנות עם המכתב . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה