|
|
|
|
|
|
מעיל כמעט חדש הרוכסן לא תקין בסניף לא מוכנים לתקן |
נושא התלונה: |
שרעבי רחל ונאור |
שם/כינוי: |
יום חמישי 05 נובמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
גן העיר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
קנינו מעיל מפוקס בייבי בחורף הקודם. המעיל היה בכמה צבעים ומחירו היה מעל 100 ש"ח . פעם אחת החלפנו לצבע אחר ומאז בקושי נלבש ע"י הילדה.
השבוע גילינו להפתעתנו שהרוכסן לא תקין בסניף גן העיר לא מוכנים לתקן,
הם רוצים שנביא קבלה להראות כמה שילמנו עליו על מנת לקבל זיכוי.
אין לנו בעיה שיבדקו את המחיר. הציעו לתת לנו 50 ש"ח תמורתו כי המחיר ירד.
זה אבסורד המעיל עלה פי 2 לתקן לא מוכנים ולהחליף גם לא.
אנו מבקשים שירות.
בברכה,
נאור ורחל
גיתית 3 ת"א
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גולף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|