סחורה שנפגמה בכביסה ראשונה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
מנחם רוזן 57, ת"א, 69512 |
כתובת: |
קניון מלחה, ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2010, קניתי מגבות באיכות גבוהה, לאחר כביסה ראשונה עם עוד כביסה של המשפחה התגלו כתמים צהבהבים על כל המגבות. מן החנות שלחו את הסחורה למעבדות החברה, לבדיקת איכות שהתגלתה כשלילית. בשיחה עם מנהלת החנות מיטל ומנהלת שירות לקוחות גב' אתי כהן, בתל-אביב. טענתי שרשת כה גדולה וחזקה צריכה להתייחס באמון לתלונתי ולקחת אחריות לנזק גם אם לא נתגלה פגם בסחורה. אני חברה במועדון הלקוחות של הרשת וקונה בה הרבה משך שנים. מאז שיחתי עם גב' אתי כהן היא לא עונה לקריאות הטלפון שלי ואף לא מתייחסת להודעות שאני משאירה לה בתא הקולי. ביקשתי לדבר עם אדם מוסמך יותר בחברה ולא נעניתי.
טענתי היא, כפי שציינתי למעלה, שעל הרשת לכבד את לקוחותיה ולפצות על נזק שנגרם לסחורה כתוצאה מכביסה אחת ושימוש בחומרי כביסה רגילים המשמשים אותנו במשך שנים.
תודה רבה
חגית
|
התנהגות הרשת אינה הולמת פגיעה באמון בהתיחס לעקרונות בסיסייים של מסחר הוגן |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי/החלפת הסחורה הפגימה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|