פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גולף- מוצר פגום< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחול המועד סוכות רכשתי שני זוגות מכנסיים בשני סניפים שונים של "גולף" לאחר שטיפת המכנסיים במים פושרים בלבד כפי שמצוין על הוראות כיבוס אשר בפתקית בתוך המכנס (לא השתמשתי במלבין כלשהו, סבון ואו מכונת כביסה אפילו). אני מגלה למחרת כי לשני הזוגות ישנם כתמים לבנים לכל אורכם, למרות שכביכול, מצוין על המכנסיים כי הם עשויים מ-97% כותנה ולמרות שההיגיון אומר שממים מברז המכנס לא אמור להיפגם. מסרתי את שני הזוגות בחנות "גולף" בדיזינגוף סנטר ת"א והם שלחו למעבדה לבדיקה (ברשותי העתקי הקבלות המעידות על הקניה והמסירה לבדיקה של המכנסיים) .שהתקשרתי לחנות לאחר שנשלחה אליי הודעה בסלולר ונאמר לי להתקשר לסניף בו מסרתי את המכנסיים על מנת לקבל תשובה, המוכר ענה לי שהתשובה שהתקבלה מהמעבדה הינה שלילית (מבחינתם הכל בסדר והמכנס היה תקין והאשמה היא עליי ואני אמורה לספוג את הנזק). הרגשתי כועסת מאוד לאחר השיחה מאחר ולא קיבלתי מהם החלפה או זיכוי עבור הנזק הכספי שנגרם לי-400 ש"ח, בזבוז זמן ועלבון (שמבחינתם אני יוצאת שקרנית ולא בסדר באיך שכיבסתי, אחרת היו נותנים לי זיכוי כספי). לדעתי, זו חוצפה שרשת כמו "גולף" לא לוקחת אחריות על פגמים שישנם. מכנסיים שאני קונה מרשתות בגדים אחרות מחזיקים אצלי מספר שנים ואילו כאן אסור אפילו לכבס.
שרות הצרכנים שלהם הינו גרוע. הם אפילו לא טורחים להתקשר לעדכן את הלקוח ולהסביר לו מדוע התשובה הינה שלילית ו/או מה היה עליי לעשות או לדעתם לא עשיתי נכון. אני חושבת שלכל הפחות היו צריכים לתת לי זיכוי כספי והתנצלות גם אם התשובה במעבדה הינה שלילית, היות וכיבסתי לפי הוראות היצרן שהיו מצויות על המכנס ולא נאמר לי על ידי המוכרים שיש לנהוג באופן מיוחד במכנסיים אלו כאשר אני מכבסת או שהם זקוקים לניקוי יבש כלשהו.
אודה לטיפולכם המהיר בתלונה.
עלבון ו סוג הנזק :
זיכוי מלא עבור שני הזוגות-400 ש"ח פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה