|
|
|
|
|
|
התבטאות הקופאית ללקוחה אחרת על סכום הקנייה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 28 דצמבר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
קניון לב אשדוד |
כתובת: |
גולף קו אשדוד |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי שני תיקי גב לילדות בצבע וורוד.שילמתי לקופאית והכנסתי את הפריטים לשקית. בנתיים הקופאית נגשה ללקוחה הבאה. לפני יציאתי מהחנות אמרתי לקופאית כי היא לא הביאה לי קבלה. היא הגישה לי את הקבלה וכשהסתובבתי לעבר היציאה שמעתי אותה אומרת ללקוחה את המשפט הבא: "על ערה שקלים היא מבקשת קבלה"
אני לא חושבת שזה מכובד שקופאית בחברת גולף חברה ממותגת ומפורסמת תביע את דעותיה עליי כל זמן שהיא לא מכירה אותי ושלא בנוכחותי. ובטח גם לא עם לקוחה אחרת - באיזו חוצפה היא מעזה לזלזל בבקשה שלי שהיא בקשה נורמטיבית לחלוטין, מה בסך הכל ביקשתי?- קבלה.
מה זה משנה מהו בכלל סכום הקנייה האם עשרה שקלים אין להם ערך?
וחוץ מזה לא שילמתי עשרה שקלים כי אם 29.90 ש"ח
זכותי וחובתי לדרוש ולקבל קבלת קנייה.
אני פשוט המומה וכואבת על אופן השירות והיחס המזלזל בכבוד האדם.האם אצלכם מודדים אדם רק על פי סכום הקנייה שערך בחנות גולף??????????????
מצפה לתגובתכם ומתן מענה הולם לתלונתי.
לימור.
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
גולף שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|