פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איכות מוצר פגומה ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
קניון הנגב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע (21.02.11) רכשתי תיק מרשת גולף בבאר שבע. עוד בהיותי בחנות הבחנתי כי קיים תיק נוסף- אחד זהה בחנות אך האבזם שלו שתפקידו לחבר בין הרצועה לתיק -שבור. ביקשתי תיק אחר- תקין, קיבלתי ורכשתי אותו. 3 ימים לאחר מכן רציתי לצאת לראשונה עם התיק, הנחתי בו את חפציי (4 מחברות וארנק) וברגע שהרמתי אותו נשבר האבזם (המדובר) וכמובן שנותרתי עם תיק ללא רצועה לנשיאה.. שלושה ימים אח"כ מצאתי את הזמן ללכת לחנות ולבקש החלפה, לתומי הזכרתי למוכרת שכך היה גם בתיק השני שהיה בחנות וכנראה יש "דפקט" בייצור של תיק זה (או שהוא מיועד רק לקישוט!) המוכרת ענתה לי שאם כך הדבר (מבלי לבדוק זאת עם החברה!!!) אז אין טעם להזמין חדש. ניסיתי לשכנעה לעשות דבר זה- אך היא בשלה מתעקשת שלא לחפש בסניפים אחרים- כי כך יקרה לתיק שנית.. אח"כ הגיע מוכרת נוספת שאתה לשם שינוי היה ניתן לדבר.. והיא ניסתה בדיוק בחנות אחת גם בבאר שבע בסניף אחר (וגם רשמה אותי בספר- מבלי להתחייב לדבר..- כך בהדגשה). גם צריך להבין שלחנות הבאתי איתי רצועה של תיק נוסף שרכשתי בעבר מהחברה (גולף) שבו הרצועה כן החזיקה מעמד ואף הצעתי לשלוח לחברה רצועה זו ושיחליפו את האבזם המחבר לתיקה החדש- (ב-2 התיקים יש את אותו האבזם ובשניהם תפקידו זהה- לחבר בין התיק לרצועת הנשיאה). על אף שבהצעתי זאת אני בעצם מוותרת על שימוש בתיק הקודם..- אך המוכרת אפילו לא ניסתה להבין רעיון זה ומיד פסלה והציעה לי זיכוי במקום- לא, .. אייני מעוניינת בזיכויים!! אני מעוניינת בתיק! - רכשתי תיק (שהיה נראה כטוב) מחברה שעד היום הייתה מבחינתי לנותנת שירות ויחס טוב- ולכן אני רוצה - את התיק כשהוא טוב!!- כמו גם, אם ישלח לי התיק והוא יישבר שנית - מה עשינו בכך? על החברה לבדוק היטב את איכות החומר (מתכת דקה או אולי פלסטיק) ממנו עשוי החלק הנ"ל המחבר את הרצועה ולהחליפו- אני בתור לקוחה מעוניינת -כשאני משלמת להם ומאמינה בהם- לקבל את היחס המגיע לי!! מי גם אמור לשלם לי על מפח הנפש הגדול שנגרם לי כאשר לצערי אני מגלה שהיום אין לי תיק!! כך, לאחר כל התכנון והתאמת הבגדים לצבע התיק! פשוט, אין לי עם מה לצאת ואז- אני לוקחת תיק אחר- ישן שאינו מתאים במקום.. וכולי מאוכזבת- פשוט חוצפה!! ????. בידי הקבלה- עד כתיבת שורות אלו חלפו 9 ימים ממועד הרכישה.
אני מבקשת בזאת מהחברה לשאת בנזק התיקון ולהביא ללקוחה מוצר איכותי יותר- וגם פיצוי עבור יחס המוכרות וההרגשה הנוראית - של "סמכתי עליכם ובסוף נתקעתי ללא תיק"- לא מתאים לכם, גולף!! פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה