פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חגורה פגומה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
קניון גבעתיים כתובת:
קניון גבעתיים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חגורה שקניתי בחנות גולף התפרקה לחלקים אחרי כחודשיים.
הגעתי לחנות בקניון גבעתיים ומסרתי למוכרת את החגורה וכל החלקים כולל הבורג שנשבר. לאחר כשבועיים, בתאריך ה15/7/2011 התקשרו מהסניף והודיעו כי החגורה תוקנה. כשהגעתי שמתי לב שהחגורה נראת שונה, אחרי השווה עם חגורה זהה בחנות הבנתי שחסר חלק בחגורה, היתה חסרה לה רצועת עור גדולה שצריכה להיות מחוברת לאבזם (לא הרצועה הקטנה שיש בדרך כלל על חגורות). הודעתי למוכר בשם יושי נמדר שהחגורה אינה זהה ושחסר בה חלק. בלי להסס המוכר אמר כי ככה זה צריך להיות ושמדובר על דגם מסויים בלי הרצועה. אמרתי לו שאני מכיר היטב את החגורה וכי אני בטוח שחסר בה חלק, הוא התעקש שזה דגם מיוחד ושככה זה צריך להיות. אחרי שהראיתי לו שבחגורה זהה לחלוטין (הוא השווה את המספר הסידורי) הרצועה ישנה, הוא שינה גירסה ואמר שאני לא הבאתי את כל החלקים, "ככה קיבלתי אותה ממך" אמר. אמרתי שכן הבאתי את כל החלקים, ושזה לא היה הוא שקיבל את החגורה אלא מוכרת בשם טניה (שגם היתה גם בחנות ואישרה שקיבלתה את החגורה, אך אמרה שהיא לא זוכרת אם היו שם כל החלקים או לא).
לסיכום, המוכר סירב לתקן את החגורה הפגומה, התנהג בחוצפה ושיקר מספר פעמים.
זיכוי מלא פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה