פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נוראי ואיכות מוצר פגומה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים רכשתי זוג סנדלים מעור ועל אף המחיר היקר (540 ש"ח לאחר הנחה...) הובטח לי ע"י המוכרת כי הם שם לכל בעיה אפילו מעבר לשנת האחריות אשר מגיעה עם הנעל. חזרתי לאחר כשבוע וחצי כשהנעל התרחבה במידה וחצי ולאחר רכישה של מוצרים נלווים על מנת להקטין את הנעל ולמנוע ממנה פשוט לפול לי מהרגל. המוכרת האדיבה מיד שלחה את זה לבקרת איכות, משם נמסר כי אין שום בעיה עם הנעל. הציעה לי לשלוח פקס לשירות הלקוחות. שירות הלקוחות של גולף, מסתבר, לא מקבל שיחות טלפון בשום צורה אלא רק פניות בפקס ואלו נענות רק לאחר שבועות ארוכים. לאחר ששוב קיבלתי תשובה שלילית למרות שהפצרתי לבדוק את הנעל אל מול מידה זהה בנעל חדשה ושם יגלו בוודאי כי אני צודקת. מיכל משירות הלקוחות השיבה לי "כי עלי להתחשב בעיצוב הנעל המקורי". לבסוף לאחר פניות ארוכות וממושכות אשר גזלו שעות מזמני - כולל אל מנכ"ל החברה, אשר גם מנציגיה קיבלתי תשובה לאחר מרדף טלפוני ארוך של שבועיים כי הם מוכנים לפנים משורת הדין לזכות אותי בתו זיכוי!!! אצלהם ברשת גולף כמובן על 50% מסכום הקניה! תשובה שהגיעה חודשיים לאחר הרכישה וכמעט עם סיום חודשי הקיץ! כמובן שאין אני מעוניינת לחזור אי פעם לרשת גולף ואף אמליץ על כך לחבריי. זהו אינו שירות לקוחות של חברה אשר מכבדת את עצמה ואת המוניטין שלה!
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא של רכשת הנעל פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה