פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומעצבן מצד גולף נושא התלונה:
אורטנברג אנג'לה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רוטשילד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש, בקניה בגולף שוכנעתי להצטרף למועדון החדש של גולף ע"י המוכרת בקופה בסניף רוטשילד בראשל"צ, תוך הבטחה שזה ישתלם לי ואפילו מקבלים שובר לרכישה ב-400, תמורת 300. לשאלתי אם יש הגבלות על ההטבה המוכרת אמרה לי שאין ושזה לא מוגבל בזמן. לאחר ההצטרפות למועדון ראיתי באותיות הקטנות שזה מוגבל לחודש. שאלתי את המוכרת לפשר הדבר והיא בלי להתנצל או לבדוק יותר מדי אמרה לי שאם מופיע שזה מוגבל לחודש אז זה מוגבל לחודש, חשתי מרומה אך החלטתי להבליג. אני רוצה להאמין שהיא באמת לא ידעה ולא שהיא שיקרה לי במכוון ובכל זאת, מדוע לא לתדרך את המוכרות שימסרו מידע אמין ונכון ללקוחות? לאחר כשבועיים ניגשתי לאותה חנות מתוך כוונה לנצל את ההטבה כי זמני מוגבל. מצאתי 2 זוגות מכנסיים במחיר של 199.90 כל אחד. כל המכנסיים בחנות שעלו סביב ה-200 עלו 199.90, זוהי כנראה מגמה שאתם נוקטים בה כדי שלא נרגיש ששילמנו 200 ש"ח. בהגיעי לקופה, היא סרבה לקבל את כרטיס ההטבה בטענה שחסרים לה 20 אגורות והיא לא יכולה לעשות כלום או לדבר עם אף אחד ואין מה לעשות, זה קורה הרבה ופשוט צריך לקנות עוד משהו קטן. מיותר לציין שלא רכשתי את המכנסיים ולא הוספתי שום דבר. יצאתי בזעם מהחנות, ואתם הפסדתם במיידי 399.80! למה!!!???? אם אתם מראש קובעים מדיניות מחירים שאינם עגולים למה לא לאפשר לקופה לקבל חריגה של 20 אגורות??? מחשבים פועלים לפי הגדרות של אנשים, אני בטוחה שהמוכרת בקופה באמת לא יכלה להעביר את הכרטיס בקופה ללא אישור כלשהו, אך האם אין אדם שיכול לאשר חריגה ועיגול של 20 האגורות???? אני רוצה להאמין שזה נושא שלא נלקח בחשבון משום מה ולא דרך לגרום לי להוציא יותר כסף ממה שהתכוותי!!!!!!
כל ההתנהלות גרמה לי לא רק להשאיר את המכנסיים ולא לקנות אותם אלא השאירה לי טעם רע בפה שיגרום לי גם לחשוב פעמיים לפני שאני רוכשת בגולף וגם לעביר את רשמי ואכזבותי מכם למכרי, שעד כה שמעו עליכם רק מחמאות וחבל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לאפשר לי לרכוש את המכנסיים ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז הזמן שלי פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה