פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדוע אי אפשר להחליף פריט בערך בו הוא נרכש?! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף גדרה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי שני פריטים בגולף. הראשון עלה 100 ₪ והשני 60 ₪. במסגרת מבצע "השני ב-50% הנחה", קיבלתי את הפריט השני ב-30 ₪.

אני מדגישה כי על הפריט הראשון חויב כרטיס האשראי שלי ב- 100 ₪ (הסכומים מעוגלים). אפשר לראות זאת בקלות בחשבונית שהגשתי למוכרת כשהגעתי להחליף את הפריט.
כל שביקשתי הוא להחליף את הפריט (שנרכש ב-100 ₪) בפריט אחר שערכו זהה. אינני מבקשת מבצע או הטבה נוספת. אינני מבקשת זיכוי כספי.

על פי גולף אנד קו - אני מוזמנת להחליף את הפריט רק בסכום הקטן ב- 25% (!!!!) ממה ששילמתי. שילמתי 100 וקיבלתי 75 ₪. בכל חישוב מתמטי פשוט ניתן לראות שזוהי גניבה ישירה מהארנק של הצרכן.

אודה על הנחיית הסניף לאפשר לי להחליף את הפריט בפריט שערכו זהה לסכום החיוב.

במידת הצורך, החשבונית ברשותי.

נ.ב.
גם אם הייתי מבקשת זיכוי (מה שאני לא), הזיכוי היה צריך להיות בניכוי 9% לכל היותר.
בזבוז זמן, מוכרת מעליבה סוג הנזק :
הנחיית הסניף לאפשר לי להחליף את הפריט בפריט שערכו זהה לסכום החיוב. פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה