מדוע אי אפשר להחליף פריט בערך בו הוא נרכש?! |
נושא התלונה: |
יום ראשון 16 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
סניף גדרה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי שני פריטים בגולף. הראשון עלה 100 ₪ והשני 60 ₪. במסגרת מבצע "השני ב-50% הנחה", קיבלתי את הפריט השני ב-30 ₪.
אני מדגישה כי על הפריט הראשון חויב כרטיס האשראי שלי ב- 100 ₪ (הסכומים מעוגלים). אפשר לראות זאת בקלות בחשבונית שהגשתי למוכרת כשהגעתי להחליף את הפריט.
כל שביקשתי הוא להחליף את הפריט (שנרכש ב-100 ₪) בפריט אחר שערכו זהה. אינני מבקשת מבצע או הטבה נוספת. אינני מבקשת זיכוי כספי.
על פי גולף אנד קו - אני מוזמנת להחליף את הפריט רק בסכום הקטן ב- 25% (!!!!) ממה ששילמתי. שילמתי 100 וקיבלתי 75 ₪. בכל חישוב מתמטי פשוט ניתן לראות שזוהי גניבה ישירה מהארנק של הצרכן.
אודה על הנחיית הסניף לאפשר לי להחליף את הפריט בפריט שערכו זהה לסכום החיוב.
במידת הצורך, החשבונית ברשותי.
נ.ב.
גם אם הייתי מבקשת זיכוי (מה שאני לא), הזיכוי היה צריך להיות בניכוי 9% לכל היותר.
|
בזבוז זמן, מוכרת מעליבה |
סוג הנזק : |
הנחיית הסניף לאפשר לי להחליף את הפריט בפריט שערכו זהה לסכום החיוב. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|