מוצר פגום ושירות לקוי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-31.7 רכשתי זוג סנדלים בחנות מקס מורטי תת מותג של הרשת גולף אנד קו בסך 449 ₪.
את הסנדלים נעלתי 3 פעמים כשלפתע הבחנתי שרצועות הסנדל נפרדו מהסוליה.
ביום שלישי ה-6.8 חזרתי לחנות וביקשתי להחזיר את הסנדלים הפגומים ולקבל זיכוי בחנות או החזר כספי.
מנגד, טענה המוכרת שהדבר בלתי אפשרי והיא תעביר את הסנדלים לבקרת האיכות בחברה ויעדכנו אותי בהתאם.
היום, יום רביעי ה-14.8, התקשרה אלי המוכרת ובפיה הבשורה "כי תיקנו את הסנדלים ואני יכולה לבוא לקבלם".
לשאלתי האם זה נשמע לה הגיוני ותקין שנעליים שרכשתי במיטב כספי ושיש בהם פגם ,פגם שהופיע תוך 4 ימים מרגע הקנייה, יתוקנו? מיותר לציין שתשובה לשאלה זו לא קיבלתי.
אני מבקשת שהנושא הנ"ל יטופל, אני דורשת זיכוי או החזר כספי על הנעליים.
לא מתקבל על הדעת שנעליים חדשות בנות מספר ימים בודדים יתוקנו.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי או זיכוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|