פרטי התלונה

תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא נאות בהחלפת מוצר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
גולף-שבעת הכוכבים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי מתנה לאבי סריג וחולצה,לצערי החולצה היתה קטנה וביום 15/3/06 הגעתי לחנותבשבעת הכוכבים,עם החולצה והחשבונית,הוסבר לי שאין יותר את המוצר כיוון שהחזירו את בגדי החורף.בנעימות רבה טיפלה בו(באבי),נטע,ולאחר בדיקת המדברים בחר חולצה שלא היתה במידתו,באדיבות רבה הסכימה לברר אם יש בחנויות אחרות ,ולשמחתו היה את החולצה רק שהיא היתה צריכה להגיע לשבעת הכוכבים תוך 10 ימים.נטע הסבירה שהחנות תיצור קשר ,וכי אין צורך להתקשר.
לצערי חיכיתי שבועיים ואף אחד לא התקשר(הטיפול הוטל עלי כיוון שאני גרה בהרצליה),התקשרתי לחנות לאחר שבועיים ודיברה איתי מנהלת החנות ליאורה ,ליאורה טענה שלא הגיע כלום ,שיש תקלה וכי עלי לחכות עוד שבוע ימים.אני לא הסכמתי הסברתי לליאורה בטון דיי תקיף שאני רוצה את החולצה לפני חג הפסח,וגם שהובטח שהם יתקשרו וידאגו לטפל בזה,לכן אנני מוכנה לחכות יותר מיומיים.לצערי גם לאחר יומיים הנושא לא טופל ,וגם אחרי שבוע,כעסתי מאד ודרשתי לדאוג להביא את החולצה אבל המנהלת ה"יקרה "אמרה שלא ניתן שזה הלך למחסנים,היא לא טרחה להתקשרופעמים הבאות היא התחמקה מלענות לשיחותי.אני מוכרחה לציין שאני עצמי נותנת שירות,
אני בעצמי הייתי מנהלת לפני מס' שנים,וגם ניהלתי עסק עצמאי,וצר לי להגיד שהשירות שקיבלתי מליאורה אינו מתאים למנהלת שדואגת שלקוחות יחזרו שוב.נכון להיום העניין עדיין לא טופל,אני עדיין ממתינה"לתשובה",אי לכך אני חושבת שהשירות לקוי,לכן אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לאבי ,שמאד רצה לללבוש את החולצה בחג שעדיין מחכה מליאורה לתשובה(דרכי),וחבל שאינכם יודעים להעסיק מנהלות שישעו לטפל בלקוחות באחריות רבה ,כדי שיחזרו מרוצים לגולף.נכון להיום אננני יודעת אם ברצוני לרכוש מוצרים בגולף,וחבל,וכל זה בגלל חוסר תשומת לב בשירות ללקוח.
תודה על תשומת הלב ,בתקווה לתשובה ולטיפול נאות,
שלה .
עלבון וזלזול. סוג הנזק :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה