|
|
|
|
|
|
שירות לקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 25 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחובות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה קבועה של החברה ובאופן כללי אני מאוד אוהבת את המוצרים. לאחרונה חל יום- הולדתי וחברותיי קנו לי במתנה כותונת לילה, אותה הייתי מעוניינת להחליף. כאשר בחרתי את המוצר החלופי וניגשתי לקופה עם המתנה ופתק הזיכוי המוכרת שאלה אותי היכן הקולב שהתלווה לכותונת. השבתי כי הוא אצלי בבית ולא ברור לי מדוע אני צריכה להשיב את הקולב, כאשר לא מצוין לא בפתק ההחלפה ולא בשלט בחנות שיש צורך בכך. בנוסף בעת קניית המתנה לא יידעו את חברתי על-כך. הסברתי למוכרת שטוענת שהיא מנהלת המקום (יוליה) שאני מתחייבת להחזיר בפעם הבאה שאבוא לקניון ובנוסף הצעתי לה תשלום עבור הקולב כדי שתכסך לי הטרחה. קיבלתי יחס מעליב ומשפיל זה מרגיז אותי מאוד שרשת כמו איטימה לא מכבדת את לקוחותיה ואת עצמה. רציתי להגיד לכם שפשוט שהפסדתם לקוחה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אינטימה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|