הזמנת בגד ים |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
קריון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על אי קבלת מוצר שהוזמן לפני כחודש ימים. לפני כחודש, הזמנתי בגד ים שלם מסניף אינטימה בקריון. המוכרת לא ממש "התלהבה" מלחפש לי ולהזמין לי בגד ים במידה קטנה יותר. כשלבסוף, הוזמן הבגד ים, אמרו לי שתוך עשרה ימים עד שבועיים הוא יגיע לסניף. כעבור חודש הגעתי שוב לקריון בידיעה שבגד הים מחכה לי בחנות. לצערי, נוכחתי לדעת כי "שכחו" להזמין לי את בגד הים ולא יודעים אם בכלל יגיע. הם הבטיחו לי שהאחראית, גילה תחזור אליי למחרת בבוקר. אך, כמובן שאף אחד לא התקשר אלי. גם לאחר שאני התקשרתי שוב לסניף, היו תירוצים שונים, למה לא התקשרו אליי, כגון: קיבלנו סחורה... ושוב ביקשו ממני להתקשר יום למחרת.
זאת בושה שרשת שאמורה לכבד את עצמה ואת קהל לקוחותיה, אינה מסוגלת להתמודד עם הזמנה פשוטה של מוצרים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|